باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

من دیوانم و دیوانگی دیوانه ترم کرده

خفه شدم انقدر پست گذاشتم ...

مونولوگ:

هی چن ماه دیگ کنکور یلاق هیچ غلطی نکردی ادم میشی یا...

...........................................

عاغا من هفته دیگ ازمون دارم اونم پر حجم سنجش دیگ احتمالا ورژن بعدهاش این بشه هر ازمون همه ی کتاب...ولی برنامش برا پشت کنکوری ها خوب است ب نظرم...

حالا بعد ازمون یکی دو روز بعدش با خاهر گرام ب خاطر کار پایان نامش باید ب م سفر منم ک ناراضی:))))

پایان نامش خخخ توپ شده احتمالا ب خاطر کار پایان نامش ی تیم مخترعین تشکیل بده و کلی حال کنه...خدایا خودت ک همه چیشو دیدی هنوزم راضی نیس خودت راضیش کن سال89خاهر من ب چیزی رسید ک حقش نبوده و نیس دیدم ک میگم...وقتی تخمین رتبه میزدن ک این قطعا...خدایا کمکش کن همین...میدونم ک میدونی برتر از اینا لیاقتشه...پایان نامش انقدر خوبه ک استادی از دانشگا تهران اکی داده ک استاد مشاورش بشه خوش حالم برااات...

داشتم میگفتم خلاصه خخخ کار دارم و منم خخخ لفت میدم تن تن...ب همین دلیل محروم می کنم خودمو از همه چیز تا 20اسفند من اینم دیگه...

20اسفند با کلی خبرای خوب میام با تراز بالای 10هزار سنجش و این ک چن درصد از درسا رو تموم کردم و اینک حالم خوبه و همه عقب موندگی هامو جبران کردم گذشته رو پذیرفتم و از اول دارم میسازم خودمو...

با همه ی این چیزای خوب بر میگردم...

و الان ب شدت خابم میاد...

و فردا کلی تست ...و فردا های دیگر بالاخره این شب زندگی من ی روزی طلوع میکنه

و  رهام نکن وسط رویا های نصف نیمه وقتی دلم دارو نداروشه و باهات سهیمه...

طاقت ندیدنت دیگه با این چشم های کم سو نیس

زندگیم میریه ب باد اون بی قراریتو اون روزهای خوبم میاد اگ یکم طاقت بیاری...

با من بمون اگ ی برگ خسته دست بادم...فقط بمون...

نبودنت سنگین ترین غم دنیا...

با من بمون وقتی حال زندگیم وخیمه وسط راه رسیدن و نرسیدن...الان نرو ینی هیچ وقت نرو...

یاد جمله ی دبیر فیزکم افتادم:

اوضا خوبه؟؟؟

و دبیر دیفرانسیل:رحم کن

دبیر دینی:اون لبخند مرموزی ک روی مخم بود...و اذیتم میکرد...

و خودم :نمی تونم باور ت کنم دیگ اعتمادی بهت ندارم

و خدا :هر لحظه  هستم فقط تو بخای برگردی بقیش با من...بر من توکل کن زنده ایی ک هرگز نمی مییرد...

و من ی حال خوب ب خودم بدهکارم...

تا 20اسفند با کلی خبرای خوبو و تغییرات لاکچری...

وقتی میام ک همه چی روب راه باشه واقن با مدرک میام...

خدایا شکرت...همین 


راستی مشکل ماها زمان نیس پ همین الان شرو کنی تک رقمی میشی شک نکن دیدم ک میگم...من ک 1تا10رو نمیخامم از 11تا...

خدا جان ازت چیزی ب زور نمیخام اما اگ تا 20اسفند همه چی خوب رف جلو از ارزوهام جدام نکن...اما اگ غیر این شد من می پذیرم ک لایقش نیستم...همین 

اما من ایمان دارم ک اوازه ی عشق من اواره نخاهد نماند...نخاهد ماند...

تا 20اسفند با کلی انرژی و شاهد بزرگترین تغیررات در زندگی...

و...

نظرات 1 + ارسال نظر
من، منم دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 07:12

وای پری، تو این دو سال تو تنها کسی بودی که همیشه دلمو قرص می کردی، الان که این پستتو خوندم رسیدم به اون جمله ات که گفتی که اگه همین الان شروع کنی تک رقمی میشی شک نکن یاد پارسال افتادم یاد ایمیلامون، ساعت مطالعه و هدف گذاری هامون چقدر شور و شوق داشتیم چقدر مطمئن بودیم که میشه هر چند نشد ولی یه جاهایی دیدیم ظرفیتمون خیلی بالاتر از اونی که فکرشو می کنیم که اگه واقعا بخوایم میشه و از پسش برمیام... ساعت مطالعه های بالای 14ساعتمون... هعی یادش بخیر

واخ دختر از اون روزا
و بهترین دوران ایامی بود ک هر جفتمون تایم مطالعه مون خوب بود و از کیفیتشم راضی ...
باورت میشه چن وق پیش رفتم خوندمشون دوباره بغض خفم کرد حتی وب قدیمیتو رفتم و کامنتا مو ک نوشته بودم میخوندم چ روز هایی
اگ تاحالا نشد قرار نیس 96سهم دلم و دلت نباشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد