باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

رسیدیم به خونمون=اخرین پست سال 95

امروز 5 صب رسیدم 

دلم برا کتابا تننگ شده بود عزیزان مامان:))

درسته خخخ از روزهام درس نخوندم اما حداقل جلو چشم بودن اما این چن روز اصن پیش مامانشون نبودن خوشگل هام:))

خو دیگ یادمان افتاد کنکور داریم و کلی کار دارم

فرداشب  دبیر جان دیفرانسیل میان خونمون:))))))))))))))))ب بابام زنگ زده بود گفته بودن دلمون براتون تنگ شده (حالا من میدونم منظورش منم ,الکی مثلا)

دلم برا خاهر کوچیک تنگ شده بود کلی ,صب ساعت 7 اومد اتاقم خودشو اماده کرده بود بره مدرسه پرید بغلم عشقم:))

الان باید برم لباس هایی ک بردم و خریدم سرو سامامون بدم مهندس خاهر خابه اما من نمیخام بخابم چون دیگ بسیار پرو میشم اتاق را جم کنم بشینم پای برنامم ببینم  کی ب کیه .فردام باید مث کوزت کار کنم ,(ب خاطر حضور مهمانان گرام و محترم)خودم دوسش داشتم بیان هم دلم تنگ شده بود منم و هم اینک من زودتر رسمی بشینم سر درس و مشقمان....اینم اخرین پست سال 95 دیگ واقن وقت نمی کنم بیام امروزم مامانم با یحالتی گف کی میخای شرو کنی ک خودم خجالت کشیدم...این سفر جزو بهترینام بودم خخخ خوش گذشت و خخخ چسبید ...دیشب وقتی از تهران خارج شدم زدم زیر گریه فقط نمی تونستم خودمو ببخشم چرا از خودم صلبش کردم نباید اما شد همشم من مقصر بودم...برا همینم هر جور ک شده میخام جبران کنم واقن میخام جبران کنم خسته ام از خرابکاری وقتی فک میکنم این چن ماه خودمو ب خاطر چ موضوع احمقانه ایی ک اصن وجود خارجی نداشت عقب انداختم دوس دارم خودمو پرت کنم  تو دره ...من فقط کنکور 95 رو خراب نکردم کل 95 را خراب کاری کردم...نمی دونم بگم 95بد بود یا ...چون خخخ تجربه هام ب دس اوردم اما بهای زیادی هم خاطرش دادم...  اما ته دلم من 95 را اصن دوس ندارم حجم شکست هایی ک خوردم انقد زیاده ک خفم میکنه امیدوارم بری ک نیایی بری بشی  یخاطره ی خاطره ایی م وقتی چن سال دیگ بهت فک میکنم گذری از تو ذهنم رد شی بری ....95 واقن ازت خوشم نمیاد...

و روز های خوبم میاد اگ یکم طاقت بیارم شک ندارم....

گوشیو دوباره دادم ب پدر دیگ کاریم بگوشی مامانم ندارم واقن دلم میخاد جبران کنم ب اخرش فک نمیکنم ن اینک مهم نباشه ن اصن اما مهمتر از این برام اینک ب خودم حقیقتیو نشون بدم ک فک میکنم ی خیاله ب خودم نشون بدم ن کیم فقط بخودم و تویی ک هر لحظه نذاشتی عقب بکشم و با معجزه هات منو همراهی میکنه حتی در این حد منو میبری تهران میبری تجریش از اونجام دربند تا با گوشای خودم بشنوم ک تمومش کن این خل بازی های مزخرفتو...

دوست دارم رب قشنگم ...95 داره میره خداروشکر ک این فصل تاریک از زندگیم ب اخر خودش داره میرسه ...ن بخاطر کنکورم نه هرگز ب خاطر اتفاق هایی ک در این 5ماه رخ داد ب خاطر اینک من انقد کور و کر شدم ک خدامو حس نکردم اینک هر لحظه بهم گفتی اینا توهم محضه اما من باور نکردم...

عیدم مبارک...

و بهار من اغاز توست ....

نه!

هرگز شب را باور نکردم 

چرا که

در فراسوی دهلیزش

به امید دریچه ایی

دل بسته بودم...

*احمد_شاملو






نظرات 4 + ارسال نظر
من، منم یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 04:21

سلام مهندس
اول از همه این که پساپس روزتو تبریک بگم پست قبلیو دوروز پیش خوندم ولی به یه جاهاییش که رسیدم شاید باورت نشه بغض کردم و یکم به حال خودم و کم لطفیایی که در حق خودم کردم گریه کردم خیلی سخته خیلی... بیخیال، دیگه با اون حالم نشد کامنت بذارم
95داره نفسای اخرشو میکشه مهندس داره از دستمون درمیره حواسمون به 96باشه از همون اولش افسارشو بگیریم دستمونو به هرجهتی که خودمون می خوایم هدایتش کنیم، 96سال ماست مهندس، سالی که هیچ وقت تا زنده ایم فراموشش نمی کنیم، تبدیل میشه به یه نقطه ی عطف تو زندگیمون ان شاءالله :)

سلام تشکرات بابت تبریک...
امان از اون بدی هایی ک در حق خودمون کردیم ای امان...
البته واقعیتش من مستحق حتی گریه هم نیستم ...
اره 95داره میره اما ب نظرم اینک چ سالی داره میره یا میاد نمی تونه معجزه کنه ،معجزه زمانی که خودمون تغییر کنیم ،و من هنوز همان ادم قبلیم...

حبیب پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 16:55

سلام باور عزیز
امروز اتفاقی وبلاگتو دیدم و چندتا از پستاتو خوندم، چیزی که برام جالب بود و منو واداشت براتون کامنت بگذارم، علاقه شدید و تصمیم جدی شما برای رفتن به برق شریف هست. آفرین بر شما. چرا برام جالب بود؟ برای اینکه من فارغ التحصیل برق شریف هستم و حالات روحی شما رو که در سن دختر من هستی درک میکنم، منم وقتی 19 سالم بود کنکور دادم، اونموقع ها اولین هدف من رفتن به دانشکده فنی دانشگاه تهران بود ولی مقدر بود سر از برق شریف در بیارم.
دلم میخواد بدونم نمرات دو-سه سال آخر دیپلمت خوب بودن یا نه و سوای درسهای گروه ریاضی آیا فیزیک_شیمی- زبان انگلیسی-زبان و دستور فارسی رو خوب بلدی؟
اگر دوست داشتی برام بنویس. ضمنا تنهایی درس خوندن کافی نیست باید بری کلاس های تقویتی و تکمیلی و از این تستهاییکه این روزها مد شده پرکنی و بفرستی.
براتون صمیمانه ارزوی موفقیت دارم

سلام اقا حبیب
چه اتفاق خوبی یه مهندس برق اونم شریف...
نمی دونم ذوقمو چه جوری بگم(فقط امیدوارم از این کامنت های سرکاری نباشه)ک ایشالا نیس...
من نمرات درسامو بگم دیفرانسیل 19و نیم حسابان 20هندسه 19فیزیک 19و 25 و....
رنج نمره هام این شکلیه ...دروس عمومی بدم نیستم اما تسلطم بیشتر رو اختصاصیه ب خصوص فیزیکو دیفرانسیل....
تستم دیگ مشغولم فقط امیدوارم ختم ب خیر بشه...
مر30"ایشالا دختر شمام موفق باشن...

حبیب جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 10:48

سلام باور عزیز
نه، سرکاری نیست
بهت تبریک میگم، نمراتت بهتر از نمرات من در کلاس دوازده(نظام قدیم هست) امیدوارم موفق باشی . قاعدتا شما با این نمرات عالی باید با اولین کنکورت یه جای تاپ و درجه یک قبول شده باشی (و اگر هنوز دیپلمت رو نگرفتی بمحض دیپلم گرفتن قبول میشی).
من بچه شهرستان بودم ولی درسم خوب بود بیشترین درسی که توی گروه ریاضی دوست داشتم هندسه بود و سال دوازدهم هم هندسه مخروطات رو دوست داشتم انگلیسی م هم بد نیود.
مطمئنم شما با این نمرات عالی موفق میشی . نمراتت خیلی خوب هستند.

سلام اقا حبیب در مورد اون سرکاری بد برداشت نشه ب هر حال فضای مجازی...
ولی خدارو شکر ک واقعیه چون خخخ خوش حال میشم با دیدن کامنت هاتون...
ممنون مر30لطف دارید...
حقیقتش من پشت کنکورم پارسال اولین کنکورمو دادم اما متاسفانه بد خوندم خیلی...و خراب کاری هایی ک باعث شد ب شریف نرسم و ب خاطر شریفم موندم...
منم بچه شهرستانم ،البت توی تیزهوشان درس خوندم البت از تیزهوشان بودنش چیزی بهمون نرسید:((
منم 12سال درس خوندم برا 25صدم قیامت ب پا میکردم:)))
هندسه درس جذابیه ب نظرم اما واقن وقتی کنکوری بهش نگا میکنی یکم رو مخته چون واقن بعضی از تستا زمان بیشتر از 1دیقه و خورده ایی میخاد ک کنکور این اجازه رو نمیده ...متاسفانه با این کنکور خلاقیت داره نابود میشه...
من ب شدت دیفرانسیلو دوس دارم کلا از ریاضیات دیفرانسیلی خوشم میاد...
مر30 ایشالا ک قبول بشم ...
لطفا این وبو فراموش نکنید ...
سپاس ازتون ی دنیا

نیلگون دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 09:58 http://berangezendegi.blogsky.com

برات صمیمانه آرزوی موفقیت میکنم دوست عزیز
انشالله به هر خواسته ای که داری برسی خصوصا خواسته های علمی ت

سلام استاد نیلگون
ممنونم
شما هم ب همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد