باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

فقط فکر کنی رسیدی این می تونه اخر خط شه برات

بدبختی من از اون جایی شرو‌شد ک فک‌کردم رسیدمو تمام بدبختی من از اون جایی شرو شد ک از پس سوالای سختم براومدم(شاید ظاهری خوب باشه)بدبختی من از اون جایی شرو شد ک هر لحظه در رویا زندگی کردم...

و بدبختی من از فرصت ها شرو شد...از جبران کردن هایی ک هیچ‌وقت نشد شرو شد...

چیزی ک دوس نداشتم بهش رسیدم تبدیل شدم ب ی ادمی ک‌فقط شعار میده...خخ بده ن فقط کنکوری نه توخخخ از جنبه ها...

هزار بار گفتم میرمو نمیام اما بازم میام...حتی این‌جا هم ر. حرفم نموندم...

اما از اون جهتی ک ب اخرین فرصتی ک خداوند بهم داده چیزی نمونده این با  برای اولین بار تا ۲۵فروردین نمیام ...ن صرفا از جهت کنکور نه واقن میخام برم تو پیله خودم‌من از خودم‌خخخ دورم خخخ...

من متولد ۷۶ام ینی چی ۱۹سالگیو‌تموم‌کردم و الان دارم ۲۰رو پر میکنم با ثانیه ها اگ‌الان شخصیتم تثبیت نشه کی میخاد بشه ؟

ادمیم ب شدت متوهم واقن همین توهم ۵ماه منو سر  هیچ و‌پوچ بدبخت کرد از اون ورم‌ کنکو  ر۹۵..

من الان فقط کنکوری مشکل ندارم من واقن دارم تبدیل میشم ب ی ادم متوهم ادعا ...

واین بدبختیه...

پ.ن اقای فیزیک پیام‌داد ک هر وق خاستی برات کلاس میذارم...منم پن شنبه رو گفتم حالا نمید  ونم شده یا نه؟

چون این اخرین فرصتو با بدبختی ب دس اوردم‌نمیشه از دستش بدم...

۲۵فروردین ازمون جم بندی پایه دارم در هر صورت کارناممو میذارم ...

پ.ن استاد نیلگون این چن  روز ب وب سر میزدم اما خبری نبود  ایشالا ک‌هرجا هستید بخندید:))

پ.ن اقاحبیب، شاید یکی از اتفاق های اخر ۹۵این بود شما برام‌کامنت گذاشتید ...عیدتون مبارک، تولد عید شما مبارک:))

پ.ن دست خطم اون قدا بد نیس ولی وقتی حس میکنم یکی قراره ببینه هول میکنم...خخم خوش خط نیستم ولی ی ورژن بهتر از مال عکس هستش انصافا:))





نظرات 4 + ارسال نظر
نیلگون پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 13:15 http://berangezendegi.blogsky.com

سلام و صد سلام به دوست عزیز و جوان من، باور دوست داشتنی
سال نو مبارک باشه عزیز دل امیدوارم امسال به تمام آرزوی های قشنگت برسی
مرسی که سر میزنی بهم دوست من من پریشب از کربلا بزگشتم عزیزدلم. اونجا خیلی یادت کردم و برات کلی دعا کردم پست جدید رو مینویسم بزودی

به به استاد جان
زیارت قبول ...اومدم پستو خوندم کلی ک خوش گذشته باشه از این لذتا ...
استاد جان نیلگون:))

مائده یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 15:51 http://yekmn.blog.ir

من شمارو ب چالشی که در وبلاگم هست دعوت میکنم اونم از نوع کنکوری منتظرتون هستم

ی جورایی خودم تو چالشم

حبیب یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 15:55

سلام دختر گلم، باور عزیز
بقول خودت تولد سال نو ات مبارک. بیست سالگی محشره، برای هر جوونی اوج جونی و شادابیه. الهی خدا حفظت کنه و موفق بشی به هدفت برسی.
انشالا بیست و پنجم فروردین کارنامتو بگذار. ولی تا اونموقع بدون اضطراب و با آرامش باید تست هاتو پاس کنی . این تمرینی هست که سر امتحان اصلی هم بتونی آرامشتو حفظ کنی و با تسلط و حضور ذهن پاسخنامه تو پر کنی.
دختر گلم تو حتما یه جایی عالی و تاپ قبول میشی برای اینکه نمرات درسیت از من بهترن. البته نمیدونم چرا خودتو متوهم و ادعا... میدونی؟ یادت باشه آرزو بر جوانان عیب نیست. ولی درعین حال باید واقع بین هم باشی واقع بینی اینه که برای هر پیش آمدی چه اونجور که میخای یا اونجور که خدای نکرده نمیخای. تعادل و آرامش روحی تو از دست ندی.
موفق باشی

سلام اقای مهندس
ممنونم از لطفتون ...شما پست های باور را میخانید و من خود باور را زندگی می کنم...
فلن ک فقط با تصاویری بد دارم با خودم روبرو میشم ...
ایشالا ک برسم...حقیقتش اگ نرسم دیگ چیزی برام مهم نیس من میدونم شریف فقط ی دانشگاس ته خط نیس اما وقتی همه ی زندگیت از اون جا استارت میخوره وقتی ب خاطرش چیز مهمی رو از دس دادی...
25فروردین حتما میذارم...

دال شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 10:36 http://neinteen.blogsky.com

کی گفته قرار تو 20 سالگی شخصیت آدم تثبیت بشه؟ زوده برای این حرفا. حالا کلی وقت هست، کلی کار دیگه هست که باید انجام داد. زیادی بزرگ نکن قضیه رو!

هر ک۳۰ از خودش ی انتظار هایی توی ی سن و سالی داره...هر کسی تا جایی با خودش کنار میاد‌وفرصت ساختن میده...
هر ک۳۰ طبق اهدافش میخاد زودتر تثبیت شه...بعضی ها میخان زود برسن چون فک میکنن...
هر ک۳۰، ادامه دارد...
قضیه از دید من بزرگه ،مهم اینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد