باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

الان پتانسیل اینو دارم خودمو کامل جر بدم...و خفه کنم خخخ شیک هم می تونم انجامش بدم

می دونی تا میام باهات ب توافق برسم ،ی اتفاقی پیش میاد ک تمام منطقمو ،معادلاتمو می ریزی بهم

تمامشو

دقت کردی بخای ب کسی ی چی بدی زمین و زمان و بهم میریزی ک طرف بر3

بخای کسی هم نر3،چنان میزنی تو سرش چنان عقلشو از پا در میاری ک توانه هیچی و نداشته باشه 

مشکل اینه وقتی نخای ،وقتی خوشت نیای 

هیچ کاری نمیشه کرد

دم شمام گرم

دوستان تجربی،ما ریاضی ها خودمون چلاغ نشدیم شما شدید کارشناس رشت ما و حتی دروس تخصصی ما

از نظر من عمومی شما بسیار خز تر بود ن ببینم خوشتون میاد؟

فک نکنم سطح سوالات تحلیلی ما ب شما دخلی داشت باشه

یا گسسته ما یا هندسمون ن داره از کی تا حالا

منم زیستتونو نگا کردم بسیار چرت بود...

و معتقدم عمومی تونم خز تر...

والسلام

همه شدن استاد همه چی دون

از این لحظه ی چن نفر روانی هستن فک کنم تجربی هم باشید کامنتتونو ببینم بلاک می کنم نزارید برخوردی ک با ادم های وحشی دارم با شما این کارو بکنم...شما  خوبید زورتون نکردم این جارو بخونید پس خیلی شیک گم شید...

بهار جان بلا نسبت شما ...ببخشید ی سری خل و چل اومدن با اونام ..و نرگس و مریم و اهو جان شما ن تورو خدا ب خودتون نگیرید منظورم ی کسانی دیگس ک خودشون می دونن ...


نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 07:34

واایی پری عصبی شدید
ولی ب نظرم عمومی ریاضی ها یکم سخت تر بود ن جدی میگم چن تا از دبیرامونم گفتن...
پری خدا نکنه عصبی شی عاغا من گرخیدم...
پری با من مهربان باش
پری اون جا ک گفتی زیستمون چرت بود ،قهقه زدم کاملا معلوم بود با حرص گفتی

عاغه نرگس تو نمی دونی طرف از عهده پاس کردن درسش بر نمیاید بعد در مورد دروس تخصصی ما زر مفت میزنه
من کار ندارم کدوم راحتر بود یا سختر فقط از ادم های ادعا و همه چی دون متنفرم
الان فراتر از تصورت عصبیم...

مریم دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 07:42

پریسا بابا ولشون کنن برن بدرک
ولی ب نظرم ادبیات شما از مال ما مخصوصا قرابتا سخت تر بود...

بابا اینا کنکورشونو خراب کردن موندن چ جوری توجیه کننن گیر دادن ب کنکور های دیگ من دوست خودم تجربیه باورت میشه اون روز زنگ زده مریمممممم میگم ها؟میگ فلسفه انسانی ها خخخ راحت تر بود...ینی مونده بودم بخندم یا گریه

چی بگم مریم همون برن بدرک ...
وااایییی اون دوستت واقن خندم گرف اونم ک 6میزنه:))))
اره اینو خوب گفتی موندن چ جوری گندشونو توجیه کنن گیر دادن ب رشته های دیگ حالا از گسسته ما تا فلسفه انسانی ها

بهار سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 13:00

سلام پریسای عزیز:)
ای بابا امان از دست کل داوطلب های امسال
همش دروغ میگن تو سایت
همش میگن اسون بود اسون بود
همینا اخرشم مجاز نمیشن
ی جوری میگن شیمی اسون‌بوده ک .......
من فقط برای خودم متاسف شدم انگاذ فقط من نخونده بودم این وسط

پریسا منم از شنبه استارت۹۷ رو میزنم
دیگه اصلا نت نمیام اومدم بهت بگم مرسی برای اون چند تا ایمیل :)))
و از اشنایی باهات خیلی خوشحال شدم
برم که ۹۷ مثل امسال نشه:)

پریسا مگه کنکورت رو چجوری دادی اخه؟
هعیییییی
نگرانتم‌بخدا

سلام بهار جان
والا ی مشت دیوانن ...
ن ایشالا ک همین امسال راهی شی بری...
خاهش میکنم کاری نکردم بهار عزیز
والا منم با تمام قوا خراب کردم
منم 97هستم
از ته دل ارزو می کنم بری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد