باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

ب وقت 5عصر

دیشب سانس 9ونیم خودم تنها رفتم دیدم

از کنکور یاد گرفتم سینما تنهایی خخخ بیشتر میچسب

ی ساعت قبل بلیطو اینترنتی خریدم سالن شماره یکم بود ک بالغ بر 500صندلی شاید باورش برام سخت بود در کل 20تا صندلی مونده بود برا رزرو ،و صندلیمو انتخاب کردم ک بهترین جای ممکنم بود ب نظرم...

سینما شلوغ اصن ی وضعی کیپ تا کیپ ادم...

بریم  سراغ فیلم ،همون تیتراژش جذبم کرد ب نظرم عالی بود...

ی کمدی تلخ ،واقعیاای جامعه با فضای فانتزی اما حقیقی ...

از مدیری توقعی جز خوب هارا نداریم...

ب نظرم ورودی  ابرومندان داشت ب سینما


دمشم گرم...و ی چیز دیگ ک خخ دوس داشتم فیلمبرداری خوب کار بود ک دم کلاری ها هم گرم و از همه مهم تر بازی جذاب و متفاوت سیامک انصاری ...ی جاهایی ک خخ  هامون در این روزمرگی ها اشک در چشمانمان جم میشود ،سیامک این اشکارو خخ خوب در اورد ...

**تا الانم تمام رکود ها رو شکسته:*))

و اینک سانس بعدی ک 11و نیمم بود وقتی اومدیم بیرون ی اشوبی بود بازم مردم حمله کرده بودن برا سانس 11ونیم ،استقبال خوب بود

خخخ از سینما های تهران سانس 12تا 3بامداد هم داشت...

بعد مدتا وقتی رفتم ب خودم لعنت نفرستادم ک اون پولو میدادی ذرت پنیری بسیار بهتر بو..ب نظر من فیلم مهران خان کمدی ابکی نبود ،کمدی بود ک وادار ب فکرت میکرد و ی جاهایی همذات پنداری .چیزی ک اعتقاد من بوده برا سینمای طنز بخندیم و فک کنیم ...ک مدیری تونست بود مخاطبو ب فکر وادار کن ب نظرم...

و ی جایی تشاب شخصیتی بسیار من با مهرداد پرهام ...

**مردم  فیلم خوب ببیند

5عصر پیشنهاد مناسبیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد