باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

پارادوکس زمان

ی روزی مفصل در مورد 15مرداد 96و اتفاق هاش خاهم نوشت...

این روز ها اشک ولم نمیکنه

اشک ن بخاطر نتیجه ،ب خاطر استعدادی ک دود شد من میفهمم کنکور ته خط نیس

ولی من نتونستم یک درصد پریسارو داشت باشم

من بارها گفتم و این جام میگم من قبول دارم امسال تلاش نکردم و قطعا حقمم بود بدتر از اینم بشه..من مسعله ام رتب نیس ،مسعله ام خودمم ک چطور اجازه دادم مساعلی ک اصن وجود خارجی نداشت تمام دودمانمو ب باد داده؟من رویاهامو ب چی فروختم ؟هان پریسا ؟جواب میخام ازت چرا خفه شدی ؟بگو ب چی انقد احمقانس ک خجالت میکشی بگی...

من باختم ن ب کنکور تو ب چیزی باختی ک اصن وجود نداشت...

این روز ها حالم ب شدت بده اشتهام مسدود روهم 10قاشق غذا نمیخورم همش تو فکرم خاب درست و حسابی ندارم...

این روز ها اصن حقم نبوود و نیس

ب ایام مدرسه فک میکنم اون سوال های سخت ک جلدی حلش میکردم اون سوال هایی ک من حل کردمو اون نکرد...

ب سابقه م فک میکنم ک هیچ دخلی ب امروز ندارن ب اون همه توانایی ک داشتم ولی لیاقتشو نداشتم

دیروز انقد گریه کردم ک میترسیدم بلایی سرم بیاد...

این روز ها دیگ برام مهم نیس کی گریمو میبین یا ن این روز ها من ،دیگر من نیستم

خدا تو ک خودت شاهد بودی

تو ک دیدی 

خدا من اصن حالم خوب نیس ولی شکر ن ب اجبار بلک با اختیار...

**قابل توج رتب من انقد داغون نشده ینی میتونم تمام رشت های صنعتی اصفهان شیراز تبریز و تمام شهر های خوب هر رشته ایی بزنم و در حد تهران هم هستم جز برقش فقط..

اما این وسط مشکل اینه من هر رشته اییو نمیزنم ی چن تایین ،و اینک من جز تهران هیچ کجارو نمیزنم ،برا همین کارم سخته... 

***میدونی اگ این فکرا نبود و هم چی نرمال بود با همین کیفیت تلاش ک نبود ،همین رتب رو میاوردی پذیرشش برام راحت بود

اینو بدون من هرگز ازت نمیگذرم چون الانم من نفهمیدم چرا باختم و ب چی؟ب چیزیایی ک اصن وحو نداشتن

برا همین محاله ببخشمت محاله ....

خدا  ی نگاه ی اشاره تو کافیه من تواناایی شکست ندارم

منو از این منجلاب بکش بیرون قسمت میدم خدا تو ک داری میبینی چ شکلی دارم تباه میشم

خدا بهتر از همه میدونی ک تاب نمیارم خودت ک میدونی

خدا غلط کردم نکن این کارو با من من لبه پرتگاهم دستمو بگیر ن مچمو ...برام خدایی کن تورو ب عظمتت برام خدایی کن 

ب تمام دنیات قسم ک خستم خسته خسته از اینک هر وقت وقتش بود ک باشم نبودم خدا این جا بازیو تموم کنیم خدا نذار کش بیاد خدا تا الان شده از الان ب بعدم بشه

تو ک شاهد حال درب و داغونم هستی

نذار کش بیاد برام خدایی کن بذار دل منم سهیم باشه

دل من خو رد شد وقتی میدونه شریف مرد ...نذار از این خورد تر شع امیدهامو نا امید نکن میدونی ک برگشتم سخت...

خدا برق شریفو دادم رف نذار اینم ببازم

خدا نذار ببازم من میتونم با اونم  ب هدف غایی برسم فقط تو بخاه خدا این بار برام بخاه خدا برا ی مدت حداقل این بار نشدنو ،نرسیدنو از زندگی من دور کن

خدا یادته سلامتیمو ب خاطر برق شریف معامله کردم ...

خدا من بهای رسیدنو دادم خدا ب تلاش های نکرده امسالم نگا نکن ب گذشتم نگا کن ک تماممو ب پاش ریختم

خدا تو ک دیدی همه چی ب موقه بود جز من  لعنتی...

خدا من مهم ترین زندگیمو معامله کردم

ارم دختر افسرده عقده ای با ی دنیا حسرت و اه نساز

خدا امسالم نه منم قبول دارم زحمتی در کار نبود

فقط ب پریسای 93و 94نگا کن بقیش نمیخاد بقیش لازم نیس یادته ک چ ها نکردم ...15بهمن 93بود ک از دستش دادم تا الان..

خدا اگ اینم نش ...پریسا رو بیشتر از این تحقیر نکن نذار خدا خستم خسته خسته بست خدا دیگ کشش ندارم

ب ظرفیتم نگا کن خالیم من از خالی پرم ...دیگ تاب نمیارم میدونی ک نمیارم

برام خدایی کن همین...

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 08:01

پریسا جان دوباره تلاش می کنی و موفق میشی راه هر آدمی تو زندگی خاص خودشه هرکسی با سرعت خودش پیش میره مسابقه ای درکار نیست خودت رو هم سرزنش نکن هیچ کس دقیقا در جایگاه تو نیست شکست و موفقیت رو یه مجموعه از عوامل درونی و بیرونی باعث میشن . سعی کن برای شادبودن زندگی کنی نه برای دکتر و مهندس شدن . یه برنامه خوب بنویس پیش یه مشاور خوب هم برو که از نظر روحی حمایت بشی صد درصد موفق میشی غصه نخور دختر گل

هوووف
ن نمیگم زندگی مسابقس من با خودم رقابت کردم من از خودم عقب افتادم از خودم از ارمان هام....
الان فقط ارزوم این تنها امیدم نابود نشه همین
ممنونم ازتون ایشالا ک شمام موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد