باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

مردود

گفتی یک قدم  با تو،بقیش با من

گفتی پس از هر سختی اسونیه

گفتی بخانید مرا تا اجابت کنم شما را

گفتی رحمتم بی نهایت است

گفتی بر من توکل کنید زنده ایی ک هرگز نمیمیرد

گفتی دل نمیشکونم

گفتی هر لحظه هستم در تمام لحظه های اشوب زندگیت

گفتی من پناهم

گفتی...

حتی نذاشتی ب حقم برسم

من  مگ فراتر از حقت خاستم

مگ گفتم حق کسیو پایمال کن تا ب من برسه

من حق خودمو خاستم،مهندسی شیمی دانشگاه تهران حق من بود.ندادی سال ها همه بهش رسیدن ،الا من 

چرا خدا ؟

بیا بگو چرا؟

مگ رتبم در همون حد نبود ،مگ حق من نبود

چرا ؟

بیا بگو چرا

خدا چ بدی کردم ک حاضر شدی حقم نابود شه.

خدا مگ تو عادل نیستی 

تو ک دیدی تازه ب زندگی برگشتم

کجای حرفام اشتباه

مگ رتبم در حد قبولی اولویتام نبود

چرا خدا 

بیا بگو چرا.

مردود ؟

جواب دلمو کی میده

تو ک دیدی من دوباره ارزو کردم دعا کردم

میبینی خدا تو برای همه خدایی کردی الا من

تو حتی حق خودم حقی ک مال خودمم بود و ندادی

خدا مطمنم وقتی تو نخایی نمیشه حتی اگ حقمم باشه

خدا من و تو حالا حالا ها یکی نخاهیم شد

اینو بدون من هرگز برا بودن با تو پیش قدم نخاهم شد

خدا هرگز ب ادم هات بدی نکردم

ک تو این جوری با من کردی.

حقم رو ندادی

حقم بود ،خودتم بهتر از همه می دونی

پ.ن :نتیج نهایی کنکور 96برا من مردود شد...

پ.ن این ظلمی ک درحقم کردی تا ابد ب یاد خاهم داشت

پ.ن هرکی میفهمه من با این رتب مردود شدم از تعجب خفه میشه

پ.ن برای مردود شدن گریه نکردم چون گریه منو اروم نکرد

فقط سکوت کردم

ببینم خدا میخاد چی کار کنه

همه ی حرفات برا من برعکس شد...


نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 14:45

پریسا
نه دروغ میگی؟
بیا بگو همش ی شوخی بود؟
پریسا مگ میش کسی با رتب تو تهران نیاره؟؟؟؟؟
مگ میش کسی با رتب تو اصفهان نیاره تبریز نیاره
تو همین س تا شهرو زدی ..من مطمن بودم تهران مهندسی شیمیش میاری ،شک نداشتم
پریسا حقت نبود ،نبود
پریسا اشک اشک اشک
پریسا ،خدا هوای دل رفیقمو نداشتی
پریسا چی بگم خفه شدم ...مگ میشه مگ داریم
پریسااا بشم فدای اون دل شکستت

نرگس ...
برا من نشد ،خدا نخاست نرگس

آرام یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 15:23

واقعا الان بغض داره خفم میکته :(
میدونی پریسا؟ خدا ظلم نکرد بهت، سازمان سنجش و بنده های خدا ظلم کردن و امیدوارم جواب کارشونو بگیرن :(
امیدوارم برات بهترینا رقم بخوره ،بیا خوشبینانه فک کنیم،شاید حکمتی توش بوده

ارام نمی تونم فک کنم ک حکمتی توش بوده
خیلی برام گرون تموم شد.
من با بدبختی روحیمو دوباره ساختم،ولی دوباره برگشتم ب صفر مطلق
خدا نمیخاد
خدا نمیخاد

فاطمه یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 16:51

باورم نمیشه پریسا
باورم نمیشه
خدا داشتیم مگه؟کجایی پس چرا نمیخای ببینی خدا؟

ایییییی فاطمه
مث اینک برا من داشتیم
،خیلی وقت داشتیم من تو باغ نبودم...
مر30از حضورت فاطمه جانم
پ.ن چرا حس می کنم میشناسمت اونم سال ها،حس عجیبی ب کامنتات دارم...

فاطمه یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 20:51

آخ پریسا پریسا
میخونم واشکام.....
باورم نمیشه
پ.ن من همیشه خاموش میخوندمت. کنکوری بودم عین خودت. با رتبه 1100 تجربی موندم پشت کنکور
درک میکردم حرفاتو .من پیش خدا التماس میکردم نگام کنه منم بهش گفتم به حرمت اشک پدرم.....ولی.....
برا فاطمه هم دعا کن پریسا جانم

واایی نگ ،ک توم کشیدی
میدونم بد دردیه چون میدونم نمیخام کسی بکشه
پ.ن فاطمه الان توم واسه سال سوم میمونی؟؟
وای خدا انصاف نبود
فاطمه دعا واقن فایده داره؟
خدا ک منو نیگا نمیکنه رفیق

... یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 21:34

اعتراض بزن.هرجوری شده برو دنبالش اگه مطمعنی.
من رتبتو نمیدونم اما خودت که میدونی اگه فکر میکنی واقعا میشده برو دنبالش.

مطمنم ؟؟شک ندارم
جناب توکلی اعلام کرد انتخاب رشت کاملا درست
پ.ن تازه من ک هیچ طرف با رتب 170منطقه2موند پشت کنکور
اعتداض میزنم برا اروم شدن خودم...ولی محاله ج بدن...محاله...محاله

... یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 23:08

قبل از اینکه این کامنتو بذارم نمیدونستم که وضعیت خیلیااااا امسال اینطوری شده و با رتبه خوب موندن.همش به خاطر 5 درصدیا شد.اره؟
تو 5 درصدی نبودی؟

بله متاسفان اعمال این سهمیه همه رو نابود کرد
ن بابا من بی سهمیم
منطق 2م هستم
با تلاش خودم رتب میارم تهش میش این...متاسفان خیلیل بهتر از من ب حقشون نرسیدن،ک امیدوارم باعث و بانیش ...چ فایده واقن

گلاویژ... دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 04:41 http://shade.blog.ir

کاش ثبت نمیکردی این پستو...
همه کلمه ها و جمله هارو خوندن و داغون شدن برات... من لرزش صدای اون شبت تو گوشمه رفیق... این پست حق مطلب رو ادا نکرد، هیشکی با خوندن این کلمه ها و جمله ها یک چهارم حالتو نمی تونه درک کنه حتی

هوووففف...
اون شب رفیق،امان از اون شب
خنده های عصبی...
اره هرگز حرفا و کلمه ها نمیتونن از حال من بگن...
هرگز...

فاطمه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 09:52

پریسا من سال سومم بود
سال اول1100 شدم پزشکی ودندون هیجا قبول نشدم موندم سال دوم سرجلسه حالم بد شد از شدت استرس خون دماغ شدم وپاسخبرگم خراب شد.....با اینکه سال اول دوستم با 1400 پزشکی شهر خودمون قبول شده بوده ولی من قبول نشده بودم.امسالم رتبم 1800شد پزشکی ودندون وفیزیو ورادیو تراپی همه جارو زدم ولی نشد پریسا.......حتی پردیس فیزیو رو هم زده بودم ولی قبول نشدم
منکه بیشتر دلم شکسته پریسا
ولی من دیگه نمیخونم خسته شدم از جنگیدن...
ولی پریسا ی ما نباید خسته بشه نباید جا بزنه دوباره دستشو بذاره رو زانوهاش وبلند بشه وبا یه اراده قوی تر شروع کنه

با خوندن کامنتت...
بغض خفم کرد...
کلمه ها دیگ یاریم نمیکنه واسه نوشتن...
شاید ی جمله شعاری اما از ته دل
ک من شرمنده تو ب حقت نرسیدی،کی مسعول دل شکست تو...
پریسا برمیگرده،فاطمه چی؟فاطمم برمیگرده؟
ن فاطمه رها نکن خاهش میکنم بجنگ ،میفهمم سخت خیلیم سخت...ولی فاطمه ارزوهات ،اونا چی میشن...
ب خاطر اونا بازم بجنگ ...ب احترام اونا ،حقتو خوردن شکی توش نیس...ولی توم حق رسیدنو از خودت صلب نکن...

Nelii دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 14:49 http://nelii75.blog.ir

وااااای عزیزم دلم برات کباب شد
خیلی ظلمه که مطمئن باشی قبول میشی و نشی.
خدا ازشون نگذره،نامردا.
نمیدونم چی بگم،تو شوکم هنو

وقتی از ناحق کشی های بقیه خبر دار میشی
درد خودمو فراموش میکنم...
نمی دونم چی بگم ...
مر30ازت دکتر جان
ب امید موفقیتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد