باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

سر خرو بد جایی کج کردی

من همون عقب افتاده بودم تا ی قدمی موفقیت رف

بعد ی نگاه ب جلو کرد و ی نگاه ب عقب

سر ته کردو برگشت ب سرجاش...وجوری وانمود کرد این ب صلاح هس ،بخوره تو سرت،حالا برو با ۲۲سهمیه شاد باش

حظ میکنم ک تو ی بار از این جا زخمی شدی

میدونی گاهی فک میکنم خود خودخودت شدی دشمن قسم خورده زندگیم...


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 10:28 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. گاهی هم کمالاتی رو برای آدم تعریف میکنن که کمال واقعی نیست. زندگی و عمر و شادیهات رو فدای کمالات دیگران نکن. فکر نکن همه چیز راه رشدی هست که دیگران بهت میگن. عمر کوتاهه.

ن کمال واقعی رو بر اساس کمال بقییه واس خودم تعریف نکردم
ک اگ این طور بود الان مختصاتم ی جور دیگ بود
کمال رو بر اساس عقاید خودم تعریف کردم ک ی جاهایی اشتبا رفتم...
منم نگرانم عمر کوتاهه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد