باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

97نا میمون

چار شنب سوری هر سال را پاس دادیم ب سال بعد ب یاد تو...من بودم تو نبودی این ینی ته ته ظلم ...اره من در حق خویش

من تو عمرم ی ه ترقم روشن نکردم تهش همون منور اونم بابام روشن میکن بعد میده دستم تا دوم راهنماییم بلد نبودم کبریت روشنن کنم میدونم اوج حقارت.  تا اینک ی روز از مدرسه اومدم خب من مامانم شاغل بود باید مستقل تر بودم ولی چون بابا و خاهرم بودن من له ام رسما...ی روز اومدم خونه از مدرسه طبق روال خاستم غذار رو سرد بخورم چون بلد نبودم گرمش کنم بعد بابام اومد و تقریبا ی نیم مین بهم اموزش داد،ولی بعد اینک یادگرفتم کبریت روشن کردنو هر روز میش گف تقریبا ی بست تموم میکردم:!خوب شد ترک کردم:))

و تو مدرسه برا دوستام گفتم چقد مسخرم کردن بی جنب ها

اره خلاصه تا همین حد من داداش سیاهم

دیشب چارشنب سوری ب راه بود اما من ب راه نبود م همش ب یاد مردم کرمانشاه...

سال جدید داره میاد ن ذوق دارم ن خوش حالم ن هیچی ن واس کنکور نه اصن با این همه درد و رنج و بدبختی مردمم مگ عید داریم ؟اصن عید و شادی چ دخلی ب این سرزمین سوخت داره

کرمانشاه عید نداره...

بچ های سر چار راه عید ندارن ،پدرهای شرمنده عید ندارن...این سرزمین عید نداره...

من نمی توتم احمق باشمو  بگم عید مبارک...من نمیتونم حتی برا ثانیه ایی احمق باشم و احمقانه ب زندگی زل بزنم و بگم اوخی همه خوبن...نه...من هیچ وقت نتونستم سر خودمو کلا ه بذارم و وانمود کنم ...ازشم ضرب خوردم ولی همین ک هس

از اغراق تظاهر و این کثافت کاریا متنفرم. ...

97 ن تبریک ن تسلیت توم ب مانند بقیه خاهی بود شاید حتی زمخت تر برا این سرزمین لعنتی...

خدا مطمن باش اگ با من ی مشورت میکردی محال بود این جارو بگم...ایران پووففف...

اونایی ک انقد تظاهر ب حال خوب میکنن خست نشدن ؟؟چقدم دورو برم زیادن...

جان ننه هاتون حداقل وقتید با من تکلم میکنید انقد ادای احمق درنیارید نمی دونم شایدم احمق هستید

97اما برا من یا توم میبخشی یا مث دوستات 95،96جفا میکنی ...فقط بدون من همیشه انقد صبور نیستم ن تهدید نه هیچ دیگ واقعیته...

کرمانشاه، بچ های کار،  پدران شرمنده ک توانایی خرید مرغم ندارن بعد  نوکر زاد ها امریکان و مرگ بر امریکاش واس احمقایی مث این مردمه ...سانچی، هواپیمای تهران یاسوج...کودکانی ک  مردن امثال بنیتا....و بقیشون ک حتی تایپشم روانمو بهم میریزه و چ کسی میدونه برا این کودکان من رسما چن ماه افسرده بودم تا جایی ک...بی ابی ،هوای الوده.. این سرزمین مرده داغیم هنوز نمیفهمیم

مردم بم ی مناطقش هنوز تو کانکسن وای ب حال کرمانشا...اختلاس سلامت دزدان مملکت سلامت...

عیدتون نا میمون ب یاد تمام سال ها.. .ب قول زهره بازماندگان 96سلامت...




نظرات 1 + ارسال نظر
takpack چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 17:28 http://www.takpack.ir

بازماندگان 96سلامت...

شمام سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد