باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

برادران طراح کنکور،بابای منید:)

طراح درس ریاضی ،کنکور ریاضی ،از طراح ریاضی تجربی یاد بگیرباشه درس تخصصی ماس باید سخت باشه داداش

ولی ،لطفا با برادر طراح تجربیمون ی سلام مشورت کن

طراح فیزیک شمام نیز،اینارو من باید بگم

ینی ریاضی تجربی پارسال:||خدا منو گاو کن:)

البت ریاضی مام خوب بود:)

فیزیکم نگم دیگهطراحان کنکور جون عمه هاتون ،۷تیر عمه هامونو جلوچشمون نیارید :||

هی طراح فیزیک با توم ،ادم باشی،خریت نکرده باشیمن درصدم‌ افت کنه ،یا ازش ناراضی باشم ،پا تو گیرهزشته من فیزیکم بالا نباشه,باس خودت میگم ،فک نکن برا خودمه...


طراح شیمی ،جون عمه ت خالت تو رو ب تمام امام زاده ها،سوال حفظی زیاد نداده باشی،جون خودت مسعله:)فقط ،البته اونا هم جوری نباشه فکم بچسبه ب سقف و کف زمین

خب طراحان عمومی ،در هر حال من ب خدمت عمتون میرسم

ولی وجدانا شورشودر نیارید ،بابا اح

بازم طراح ریاضی ،از برادر تجربی یاد بگیر ،دیگ خیلی بازش نکن ،بعد کنکور خودمون باهم  جلسه میزاریم ،تو بکوب تو سر من  هر چی توبگی،من غلام حلقه ب گوش ،فقط ۷تیر خز بازی در نیاورده باشی،ب جوونیم رحم کن

ولی ب هر حال ،من میزنم تو دهن همتون:)

ن عاغا شوخی کردم ،شما ها تاج سرمنید قلب منید استاد منید سرور منید،مدیونید ناراحت میشم اگ فک کنید ،خالی بستم

# طراحان _ کنکور_بیایید _با هم _رفیق_ باشیم

فک کنید من دختر خودتونم:)شمام بابای منید :)نمیشه این طور باشیم؟؟دشمن خونی هم نباشیم بابا هااا:)



بعدا نوشت :رفتم ص چهارم ریاضی قلم چی  تسمه تایمم سوخت:|

ی لحظه تصورکردم من با اینا هم کلاس بشم :|

اکثرا ک پیش بودن یا تمام امامزاده ها همتون ب نوبت بیایید،ی مشت خر خان یکیشون فیزیک ۹۰زده بود میزد تو سرش ک کمه:||

بعد من :||

همشونم عشق شریف :||وعشق فیزیک:||

همون ستا رشته ایی ک مد نظر منه برا اونام بود:||

کامنتاشونم این مدلی،ب امید دیدار در دانشکده برق شریف یا خدایا کی میشه تو کتابخونه مرکزی درس بخونیم مال شریف:||

یا اکثرا بازم امام زاده ها بی زحمت ،ادبیات بالا ۹۰:||||||چجوری میشن ،فیزیک۹۰کاملاممکنه اما ادبیات یا عربی ای خدااا:||

خیلی زشته ب ی مشت ول غاز ببازم یا خدا:||

یا میگفتن صنایع بخونیم با عادل فردوسی پور کلاس هس:)))

عاشق دغدغه شون شدم:)

عاغا انصافا من برم یونی با اینا هم کلاس شم ک مامانبزرگم:||

ی چیزایی از شیمی میگفتن من میگفتم کجا س ؟چرا من ندیدم:||

شیمی ۸۰اکثرا بعد من :||مسعله ها شو ک میشه زد عاغه لامصباحفظیاتشو‌چجوری میزنید؟؟؟؟یکی از ول غاز هاشون:))درصدش بالا بود گف ریاضی ۹۵داخل سخت بود ی نفسی کشیدم بعد درصدشوک گذاشت بعد من دوباره:||درصدش با درصدی ک من تو ۹۵زدم یکی بود ،بعد من ۹۵از شادی و ذوق درصد ریاضیم یادم رفت بود رتبم چنده و باید پشت بمونم :||ب ۷۰ریاضی میگف افتضاح:||||||||||||

خب اینا تک رقمی و دو رقمین بقیش برا ما :))

جدا حس کردم چقد من پیر شدم ب نسب ۹۵،و اینک از لحاظ فکر و اینا واقن تفاوت سنه بیداد میکنه

******ی زمانی ک ۹۵قرار بود رتبه **زیر ۴۰بشی ،برا ۹۰فیزیک توم میزدی تو سرت:||گذر زمان عقبتو قراره ازت بگیره ،حافظه رو ن دیگه ،اره مهندس جان دو سال پیش توم با این درصدا میزدی خودتو‌،حالا با چ رضایت میدهی:||حالا دیگ میگم اخر ین نفر قبولی شریف ،۹۵همین قرار شد بشه ک دیگ تعطیل کردیو‌نخوندی ...

یاد اوری گذشته و نابودی دوباره ،لعنت بهت همین...










نظرات 2 + ارسال نظر
عجیبک چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 15:22 http://ajibak.blog.ir

ببین دقیقا همین افکاره که آدمو به فنا میده. کاری با رتبه و درصد بقیه نداشته باش. کار خودتو بکن سرت تو کار خودت باشه. یکی از چیزایی که بهت کمک میکنه همینه. به بقیه فکر نکن. فقط الان چیزی نمونده بیشترین تلاشت رو بکن.
درمورد ریاضی تجربی پارسال هم بگم که همین آسون بودنش من رو بدبخت کرد. من ریاضیم خیلی خوب بود و دعا میکردم آسون نباشه. کلی همینجور که میرفتم جلو سوالارو میزدم تو سر خودم که وای بدبخت شدم! چون وقتی آسون باشه همه بلدن و یه بی دقتی کوچیک بدبخت میکنه آدمو

راستی ممنون ک وقت میذاری وبرام مینویسی؛)
وبتو حذفیدی؟
اره قبول دارم واقعیتش از دیشب تاحالا تو‌شوکم:|
اره بدی کنکور اینه ادم میمونه بگ سخت باشه یا اسون ،اگ اسون باشه ی جور بدبختی سختم باشه ی جور دیگ...نمی دونم امیدوارم هر طوری ک هس دیگ ختم بشه ب دل من...روزای ب شدت سختیه...حالام من ک مدلم درونی کلا سخت تر؛)
جمعه یک‌تیر جامع سنجش دارم ک از کنکور برام مهم تره:|
ببینم اون جا درصدا چطورین البت مال خودم ...منی ک این مدت باید و شاید درس نخوندم ...ازش خاهم نوشت :)امیدوارم خوب شه دیگ ،ب شدت از لحاظ روحی روانی بهش محتاجم

بهااار چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 20:21

من که ۸ تیر منتظر تماست هستم :))بعله اینجوریاس خخخخ

یاد این افتادم تا چن روز بعد کنکور باید سیر تا پیازچار ساعت جلسه رو واسه همه بگی ،پارسال باور کن بالغ بر ده بار خاهرم ازم پرسید
همون لحظم مسلسلی تلفنا و ...
اما من ۸تیربهت میزنگم در مورد اب و هوا و عوارض خروج ازکشور میحرفم اما کنکور نه
چشم تماس میگیرم:)بهار
اوضات چطوره خوبه راضی؟امسال ایشالا دیگه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد