باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

help me2جون مادرتون

عاغا فردا انتخاب رشته تمومه و من هیچ من نگاه من بز ...

عاغا انقد سرگردانم ی طوری ک نمیخام بهش فک کنم...

سر مهندسی مواد خخخخ شک دارم....نمی دونم دان شگاه های دیگ تهران مث علم و صنعت خواجه یا امیر  (خستم کامل تایپ کنم)

هم بزنم؟؟شرایط تغییر رشته اونا چطوره؟؟من انطور ک بایدبا مواد حال نکردم: (((((((([(((((

خدااااا....خاهرم میگ اگ نمیخای صرفا ب خاطر تهران نزنش اصفهان و تبریز رو جلوتر بزن اون مهندسی های ک میخای بعد مواد رو .....یا میگ شیمی و فیریکم بعد اصفهان و تبریز

...من میدونم رشتع مهم تره ولی شهر هم مطرحه

حالا من باز میدونم صنعتی اصفهان وتبریز دانشگاه های خخخ خوبین رنک یکن و تفاوت انچنان با تهران نداره حتی اصفهان تو خخخ از رشت ها قدر تر از تهرانه...اما تهران ،تهرانه جدااز یونیش،شرایط پیشرفتش ی چی دیگس و‌مورد دیگ از لحاظ رفت و امد تهران بهتره و‌من با محیط تهران اشنام....اما بازم رشتس ک میمونه اما خو چار سال چ کنم حالا من هی ب خود نفهمم حالی کنم ک بابا اصفهان خوبن بدبخت تمام شرایط تهرانو داره اما با غم شهرش چ کنم من اصفهان رفتم هیچ ازش خوشم نمیاد:(((تبریز م:(((زبان ترکی:|||خدااااا...

بازم رشته ای خدا...منو بکش...مواد تهران خوب چون مطمنم میشه تغییرش داد اما بقیه تهرانا ندانم ک ندانم...

ولی شاید فیزیک رو جلوتر از مواد بزنم بازم ندانم:||عاغا عمران هم ک‌محالاته بزنم با اینک احتمال گرفتنش هس ولی نچچچچ...یا معماری و شهرسازی اینایی ک‌مث نقاشین اونام محاله.....عاغا من هر چقدم روحیاتم فیزیکی باشه ولی من عشق فنیم:((((

ها بعصی از مهندسی ها دگرم‌نمیزنم:||ی طور خدایی دارم انتخاب رشته میکنم انگار رتبه تک رقمیم اراده کنم میارم:||

الان سر این مواد فقط...

و بعدی اینک اصفهان و تبریز عاغا خوبن و عالین نیدانم س رقمی الان میره اونجا اینارا دانم حتی میدونم از تهرانم خخخ بهتره ولی من مریضم با شهرهاشون حال نمیکنم تبریزمرفتم اونم ندوس

دبیر دیف

تبریز خونده بیچاره سعی کرد من را شیفته کند ولی نچ...

می دونم فش میخورم وقتی میگم پییففف ب این دو شهر ،حالا من میدونم خیلی تاپن‌و‌لی هرچقدر تاپ باشن اونحا خود غربتع باسم دق میکنم‌ولی تهران نه...شرایط جو رو میگم تهران برام اون طور نی چون همیشه درحال تردد ب اونجا بودم و قلقع زندگی انجا دانم و اشنام و مهم تر ترددشه...اصفهان و‌تبریز مخصوصا تبریز ایییی از جادش بدم میاد...یا اصفهان چیه اصن...

حالا هاهرم میگ احمقی:|لطف داره

ک دانشگاه تاپی مث اصفهان و تبریز رو میفروشی ب چی ...میدونم ولی ب هرحال حرف چار ساله و از اون ورم اون حرفش منطقیه ک احمق تهش رشتس ک مهمه... اگ دوسش ندات باشی بیشتر دق میکنی...

هیع خداااا

اصنم شاید نزدم اصفهان و تبریز رو:||همینقدر دیوانه



نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 20:32 http://beny20.blogsky.com

با اینجور که شما نوشتی ،
بهترین انتخاب اینکه خونه بمونی :/

ولی خب دانشگاه تبریز ،
زبان ترکی یعنی چه
همه فارسی رو فول‌ بلدن ،
خیلیم اتفاقا با کلاس و شیک صحبت می کنن ،
و تبریز یکی از شهرهای بی نقص ایران هست ..

تهران رو من اصلا قبول ندارم ،
اصفهان هم پنجاه پنجاس ، خوبه ،،

فیزیک بخونی ، هرچی بخونی بهتر از مواد هست ،
حالا بازم ببین به چه علاقه داری ،
آینده و اوضاع کار رو هم در نظر بگیر ..

من مواد بخونم تهش این نیس تا اخر مواد میمونم...
این موادم الان‌چن ساله خخخ روبورسع اصن امکان داره نیارم س رقمی های خوب میزنن چون تو‌ارشد گرایش های متنوع داره...اصن شاید موادم نگیره:||چون چن ساله رودور افتاده
میدونم فارسی بلدن ولی مهم اینه مردمش ترکی میحرفن منم‌ترکی ندوس...
اصفهانم ابدا ندوس...
پووووووففففف
تو این خراب شده کار نیس کلا واسه رشته ریاضی منم هدف ندارم اینجا بمونم با توجه ب رفتن هم دارم انتخاب رشته میکنم

بهار یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 23:49

شیراز چی پس؟
یعنی شیراز بهتر از تبریز نیست؟

چرو در ی حدن جفتشون تیپ یکن..ولی شیراز از ما خیلی دوره هزار و اندی کیلومتره:||دیع ادم این مسافتو نهایتا واس mitتحمل میکنه شریفم ن حتی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد