باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

رمزی میشوند

حس کردم دیگ خیلی اپن طور درباره پوذیشن ایندم حرفیدم

ب هر حال حتی با فرض احتمال یک درصد خوشم نمیاد من و‌شخصیتم در اینجا در عالم واقعی لو بریم مخصوصا تو دانشگاع ن اعصابشو دارم ن خوشم میاد کسی دربارم خخخ بدونه ...

پستای مربوط ب دانشگاه و‌حواشیش رمز ی میشن
کسی دوس داش بگ و مسلما به همم داده نمیشه:))ب بچهای قدیمی اینجا بدون شک ولی دیگ ب ادمای  جدید نه مگر ...


نظرات 6 + ارسال نظر
Mohi سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 03:24

سلوم :))) خخ
اقا من دارم فردا میرم بروجرد برگشتم برات تعریف میکنم حالا
عااا راستی مامایی ازاد اوردم

سلام ب سلامتی مبارکت باشه:))
کلی نی نی منتظرته:))))

هانا یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 11:18

گوشی جدیدت مبارک:))
سلامم بکنم:/ سلاااام:))
موفق باشییی:)
من همش از پستا جا میمونم ماشالله:))
من که نمیگم ولی دلت خواست رمز ب منم بده

گوشیم سلام می کنه خاله

هانا یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 11:20

گوشی جدیدت مبارک:))
سلامم بکنم:/ سلاااام:))
موفق باشییی:)
من همش از پستا جا میمونم ماشالله:))
من که نمیگم ولی دلت خواست رمز ب منم بده

هانا روی ریپیت می باشد

هانا یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 11:24

گوشی جدیدت مبارک:))
سلامم بکنم:/ سلاااام:))
موفق باشییی:)
من همش از پستا جا میمونم ماشالله:))
من که نمیگم ولی دلت خواست رمز ب منم بده

فدایت:)واسه خانوم بچ هاتونتو این گرونی دلار
همش ب اون توییت فک میکنم،ک منی ک زن وبچه ندارم شرمندنخدایییااا
فک کن بهت ندم؛)الان میام اون ور:))

هانا دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 18:52

این اواخر ناامید شده بودم کامنتم برلت نمیاد هر چی میزدم نمیومد://
:)))
مرسی قربونت برم:***

کامنتت اومد تاییدش نمی کنم ولی

دخترت جمعه 4 آبان 1397 ساعت 03:15

سلام میکنم بهت به دوست عزیزم به پن فرند قدیمی به مادر مجازیم:)
منو ببخش که در برهه ای تنها گذاشتمت. من بسی درگیر بود منو درک کن. هر از گاهی به یادت می افتادم ولی میگفتم با خودم نه الان وقتش نیس. اما امشب مثکه وقتش رسید. خیلی کنجکاوم بدونم چه کردی چه شد نتیجه ت. اکنون چه میکنی...
حالت خوبه؟

چطوریییییی بی وفا؟؟؟؟
انقد با خوندن کامنتت ذوق کردم لعنتی...
واقن دور زمونه ایی شده ها ک دختر ادم این طوری از مامانش احوال پر30کنه...
واقن چرا یهو غیب شدی دخترم؟؟
همیشه ب یادت بودم...وبتم اومدم چن بار ک ترکونده بودی...
والا دوس دارم بهت بگم فقط کاش ی ادرسی برام بذاری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد