باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

یادم نره

مینوبسم موقت تا ثبت شه مسلما ب معنای پست جدید نی

عادل را در تی وی میبیند از شریف میگوید غش کرده پای تی وی میفتد و نمی تواند ادامه دهد

کاش توانی بهم میدادی...

چرا شریفو انقد خاص تلفظ میکرد ی اهنگی داش...

حصار تنهایی انقد سفت پیچوندم دورم ک اگ بخا مم باز نمیش...متاسفانه گگوشیم قاط زده:)ب این صورت یکهو اسای قدیمی تو چتو برا صاب اون چت میفرسته:))مثلا دیشب اس داده بود بی انک من بدانم ب یکی از دوستام ک خیلی خری:|

قبلا ی بار فقط برا ارام این شکلی شده بود...وگرنه من ک دیک ب ننه خودم پیام نمیدم:)جز زهرا...از زهرا خجالت میکشم انقدی این پیگیره من نیستم:|یادم باش بعد کنکور ی کادو خوب بخرم براش ب علاوه کادو تولدش:|سه اذر بود...این جا هاس ادم ،ادم های واقعی و فیکو از هم تشخیص میده تو زندگیشو...

دیشب ارغان پیام داده،احمق:|تنها نری سینما منو ببری

منم گفتم باش هر وق برم میگم بهت بعد بش گفتم ی بار امتحان کنه ک تنهایی چ مزه میزده،بعد گف ی بار امتحان کردم ک ببینم تو چرا تنها میری،بعد فهمیدم فقط ی روانی میتونه از تنها رفتن ب سینما لذت ببره اونم تویی:|

با فش اس تموم شد:)دیوونس...

بعد شم گف من میدونم تو نمیگی از این ب بعد خودم تایمو میگم:|دیووونسسس

من ک میدونم سینما بهونش بود:)ی نوع احوال گرفتن از منه:|

مرسی از نقی با اون فیلمش ک زهر ترک شدم خداااا چقد ترسناکه:|

و اینک عیدو اصن درس نخوندم قبلشم نخوندم تقریبا...

دو هفت دیگ ازمونه...هنوزم  ان نشدم...

الان متوج شدم گوشی جان دوباره اس فرستاده بدون هماهنگی با من:|برا فاطمه...فقطم گفت فاطمه:))اینم دیوونس...

عجیبه ک من مدام دارم برا خودم اتفاق میفتم...

...

83روز تا 7تیر...

داشتم پریروز بعد میش  گف ب جرعت 50رو زدرس نخوندن ک کلهم شاید ی چن روز درس بوده تو اون 50روز اونم با مینیمم ترین تست...روزی مثلا 200:|

تست تابع میزدم یکی پس از دیگری حل میکردم دوباره واس خودم اتفاق افتادم...

میگ تو بخونی تمومه...میگم ساعت چنده؟

میگ تو خوب میدونی زمان مشکل نبود

میگم اره،مشکل من بودم

با این من چ کنی؟

...نمی دونم

من هنوزم ب شریف می اندیشم و این نمیدونم ینی چی جنون شاید...


من همون پریسام با اون عقب ولی دو سال کنکوریه پشت کنکور مردود شدنو دید ...چن ماه قبل مردود...

رتب ها رو نگا میکنم فقط میش گف یا خدا...قبلا ها از 400مثلا امیر کبیر یا علم و صنعت شرو میش حالا از 200و صد و خورده...

شریف:|یا بهشتی:|. ..

اخ سهمیه اخ سهمیه...لعنت بهت...لعنت خدا...

تو نظرات قلم ادم عقش میگیرع میاد میگ فلان سهمیه هستم خبرش ،بعد پزشکی و شریف و ...رشت و دانشگا خوب  و میارم؟؟با تتمه سواد و تلاش...لعنتتتتتت  ...

بابام غیر لعنی در مورد بورس میگ:|...

می تونم بفهمم با اینک میگ مهم نی،ولی دوس داره اتفاق بیفت