باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

الرژی:|

ی بار در مورد الرژی فوق وحشتناکم گفتم  ک از اواخر فروردین تا اوایل مهر باهامه،و رکورد

د نزدیک 100تا عطسه ک توسط زهرا شمارش شد و دارم ...الان داره استارت میخوره قبلا ها خیلی کم همراه با خارش بود اما الان وحشتناکه و ب علاوه ارادت پشه و حشره هنوز هیچی نشده زخمیم کردن ،من تو اتاق با خاهرم و زهرا و خاهرش خابیدیم صب من با اه و زاری از شدت نیش برخیستم اینا سالم سالم ینی این حجم از علاقه :|تابستون صورت و دست وپام اصن معلون نی:|تو سرمم میزنن نامردا و جاهایی دیگر ک ممیز میخوره:||اونم ن یکی بلک بی شمار

خلاصه ک بد وضعیم کل بدنم میخاره ب خصوص صورت

بدتر اینک درمان نداره و باید ساخت

اینم از خاص بودنه

زهرا تو عید میگف من استرس الرژیتو گرفتم :|همین الان پیشانیم از شدت خاررش داره دیونم میکنه...همه ی اینایی ک گفتم بدون ی درصد اغراقه

از فشارش باید مینوشتم...ویییی همه جام میخاره خدا مث معتاد همش مشغول خاروندنم:|

جدیدا هم خون دماغ میشم قبلا ها میشدم کم اما حالا:|