باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

بازگشت ب وطن

خیالتم تخت 

خدا همین حوالیه

تو میای منت کشی یا من بیام؟؟:))

من ک در هر صورت ور دلتم شمایید با ما حال نمیکنید

خدا جان

خدا اینو بدون در هر صورت عاشقتم هیچ کس مث تو نمی تونه ارومم کنه

خدا بعد مدت ها میایم ب درگاهت

نماز با دلی پریشان و شکست

خدای قشنگ  چ بر من گذشت 

خدا چرا در هر صورت من عاشقتم ،خدا گریم گرفت؟؟اره  چی گذشت خدای من چی گذشت خدا لطفا تنهام نذار خدا تنهام نذار تنهام نذار 

اینن حوالی یک نفر دلی ب دریا زده است...

تو بهترین پناهی

دقت کردی من و تو چقد دعوا می کنیم؟؟

انصافا من دختر خوبیم دیگ ؟؟شک داری خدا؟من ک خوبم پریسا بهتر از من کجا گیر میاری؟؟ن داریم اصن ؟

خدایا ی ماچ

تا ساعتی دیگر نماز بذار همه بخابن ...فقط من و تو

فقط من و تو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد