باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

اسباب کشی

از بدی اسباب کشی پیدا کردن

ی سری از چیز هایی هس ک نباید پیدا میشد

مث جزوه های المپیاد

چرک نویسام
یادگاری ها
حرف هایی ک خودم نوشتم
و...

این ر‌وز ها واقن شلوغه
ب بدبختی جاییو مرتب میکنی ک برا خاب البت در حدی ک عمودی جا شیم

الان من وسط کلی کارتنو اشغال خابیدم حس میکنم کلی جانور و پشه و حشره هم دورم‌هستن ،ک کاری از دستم بر نمیاد

من و خاهر این وریم (منزل قدیمی

پدر و مادر و اوچیک اون ورن کاشانه جدید برا خاب

ما برگشتیم ک کتاب جم کنیم:((فقطم کتاب من جم شد ک ماشالا

کتابخونه بزرگ و کارتن های پر از کتاب پدر مونده ک کار خودشه:))

هووف کلی کارتن باز نشده اون ورم مونده،خدااااا

منم ک سرما خوردم

حالا خوب نیرو‌کمکی داریم،این وضعممونه

کلیم چیز میز هس ک همه گیر دادن ک بنداز دور

ک منم مقاومت،چون همشون نوستالژیک

سر این قضیه کلی انرژیم هدر میشه،چون کلی بحث داریم با خاهر و‌مادر

حالا بابام فردا بیاد کتابامو ببینه،اونم ماجرا داره

هوووفهععهع

اون جاس ک شاعر میگ ،اسباب کشی خر است

یادم نیس اخرین دفعه ک درس خوندم کی بود؟

بهش فک میکنم تپش قلب میگیرم

کلی از اون‌ورم عقب افتادم هوووف
رانندگیم ک بماند ،عملیش تموم شد ،فردا باید میرفتم امتحان ک نمیرم مسلما،هووف دوباره ایین نامه ..صلوات عنایت بشه برا ارامشم:((

کی این الاخونی تموم شود ،الله اعلمم،مامانم ی پاش پیش زن داییمه ،ی نصف پاش پیش ما ،ی نصف دیگ پیش مامان بزرگم

مادر فداکار ،هرگز نمی تونم مث تو باشم...

اونی ک‌نصف شبی میره قبولی های کنکورو‌نگا میکنه اون منم با این حجم خستگی و بدبختی

نمی تونم توقع داشت باشم بپذیرم شاید ی روزی ی جایی نمی دونم اما الان هرگز،فقط می تونم تلاش کنم ازش بگذرم همین



غزولات شبانه ...بدنم میخاره فک

بکنم بهم حمله کردن کثافتا

شکر خدا ،بهار تا اخر تابستون الرژی وحشتناک دارم ب طوری ک مینیمم فقط روزی ۱۰۰تا باورش شاید سخت باش ولی دقیقا این جوری هس عطسه می کنم ابریزش

مماغم بماند

درمانم نداره:))یادمه ی بارش ک خونه زهرا بودم همدان

اصرار بریم دکتر الانه‌ک‌سکت مغزی کنی چون اون روز بالای ۱۰۰تا عطسه کردم‌تا ۱۰۰ش طبیعیه:))اون روز هوا ب شدت کثیف بود

ی جورایی ی منبعیم هستم برا سنجش میزان الودگی:))

اگرم‌هوا الوده بشه‌ک بدتر

ینی من تو‌اون ۶ماه جهنمه زندگیم ،فک کن یهو پشت سرهمش۲۰تا عطسه هوووف

بدنممم ک مرکز تجمع پشس

ینی ارق و عشقی ک این کثافتا ب من دارن بی نظیره
مثلا با زهرا اینا تواتاق میخابیم من نصف شبی از شدت نیش این نکبتا بی خاب میشم

اینا یکیشون حتی ی دونم نیشون نزده

دوستان بهم میگن حشره تارو مار بعضا پشه بندم میگن

چون من باشم دیگ ب کسی کار ندارن

اون ۶ماه عطسه شدید خارش شدید اصن جهنمه ،جهنم‌

صورتم دست و پام همش جای نیشن کلی پتوم بزنم بی فایدس

از این ورم ۶ماه درگیرم با سرما خوردگی

شیک بگم من ۱۲ماهو عطسه اب ریزش مماغم ب راهه شکر خدا

امشبم این جک و‌جونورا دوباره بهم حمله کردن

ب قول زهرا خیلی بدبختانه و احمقانه خاصم...

وااییی چقد تابستونا حرص میخورم من از شدت نیش گریم میگیره اینا همشون سالمن بعضی وقتلم ی جوری حمله میکننن ک دیگ جای نیش خون‌میشه:((

فک کنید پماد م میزنم ک نیان دور و برم بازم میان...ینی هیچ غلطی نمی تونم بکنم ...

خلاصه گفتم ی کم از خواص باورایی بگم

تهش من با سکت مغزی بر اثر عطسه از این دنیا میرم یا حمله شدید پشه‌و‌حشره ...ک زورم میاد انقد مفت بمیرم:))

کل تابستونم در حال فحش دادنم وقتی نک پشت سر هم عطسه می کنم تهش هی میگم‌کوفت زهر مار مرض:))تا این حد من‌خود شیفتم

ی بار انقد عطسع کردم فک‌کنم بالا ۲۰تا زدم‌،بعدش ی ۵ساعت خابیدم، ممتد...

دکترم رفتم گویند درمان ندارد ،قرص میشه مصرف کرد ،ولی متاسفانه جواب گو نی...

الانم وجودم میخاره ...چون قطعا حمله کردن بهم

تو حلقم خاهرم تخت خابیده ینی رسما حشره کش تضمینی ینی من...









نظرات 6 + ارسال نظر
ناشر مولف پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 04:26 http://khanehfarda.blogsky.com

ما پارسال اومدیم این خونه. منم مثل تو از آلودگی هوا مینالم. الآن بخاری اتاق رو خاموش کردیم به خاطر گاز مونو و شاید ترکیبش با آلودگی هوا

ای بابا بد دردیه این الرژی
من ک‌وحشتناکم
ما بخاریو تا اخرش دیشب زده بودیم بالا،ک نچاییم
هر چن من کماکان مریضم
ولی مراقب این گاز و اینا باشید حتما...
سلامت باشید

گلاویژ پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 05:26

در عجبم
ولی خب باز خوبه یکی از مخلوقات خدا بهت علاقه نشون داده :| کاش می شد باهاشون حرف زد ازشون بپرسم خداییش تو این چی دیدین که شیفته اش شدین؟

الان من مثلا با تو قهرم
عجیجم همه ب من علاقه دارن
ولی این دوستان دیگ شورشو دراوردن‌دیشب انقد بهم حمله کردن وجودم میخارهشادی سالمه فقط من بدبخت...
ب قول زهرا من خاصم

ادمین پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 08:23 http://rotbeh-bartarr1.blogfa.com

سلام دوستم
به وبلاگ کنکوری ما سر بزنید
اگه دوست داشتید عضو کانال تلگرامیمون بشید، اونجا مطالب مفیدی در اختیارتون قرار میدیم
[گل]

من خودم ی پا افشارم
مشاوره خاستید در خدمتم

منم مثل خودت هر سال در حال اسباب کشی م. الان دیگه کمرم و ستون فقراتم داغون شده خدا رو شکر خوب بهونه ای شده واسم :)

ما بعد ۷سال اسباب کشی داریم می کنیم
ولی واقن نابود شدیم
منم سیاتیگم داره پاره میشه
حالا خوب من خیلیم کار نمی کنم این وضعممه
ایشالا کمر درد خوب شود ،البت بهونه خوبیم هستا

Nelii پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 21:02 http://nelii75.blog.ir

وای منم تازه اسباب کشی کردم خیلی سخته:(
از درسام عقب موندم،فردا هم آزمون دارم ولی هیچی نخوندم
بیا بخلم،اصلنشم اثاث کشی خر است

وایییی کاملا درکت می کنم
وووویییی عقب موندگی رو‌نگو‌،ک ب احترامش سکوت می کنم
ایشالا ک‌جبرانش کنیو ازمونای دیگ پر قدرت بری
هوففف الان ک فک می کنم حیف خر ،ک بخاد اثاث کشیو‌ توصیف کنه

آرام شنبه 6 آبان 1396 ساعت 23:48 http://peace-road.blog.ir

منم رو زمین هر وقت میخوابم بدنم خارش میگیره
اصن توی گرد و خاک ک میرم دماغمم خارش میگیره

خلاصه مهندس من خیلی حساسم خیلی

توم بدنت پشه دوسته؟؟
من ک کلا مماغم میخاره
مهندس های حسا۳۰هستیم داداچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد