باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

رییس کی بید؟هوم؟

عاغو اومدم بگم و برم :))

امشب داشتم با گوشی مادر وب گردی میکردم ک تصادفی زدم رو ادرس این جا

قیافه من دیدنی بود ،دیدم عه این جا بازه :|||مگ داریم مگ میشه؟؟مگ من دی اکتیو نکردم اینجی رو پ جوری باز شده؟؟؟

هر چقدرم فکر میکنم مطمنم کار خودم م نبودهالبت الان دیگ طمن نیستم ی مدت خخ گیج میزنم حالا اگ بگم باور نمیکنید ...ولی اخر دونش ک مال چندی مین پیش امشبه:)

داشتم شربت میخوردم لیوان تو دستم بود بعد چن دیقه دیدم لیوان رو میزه:¡¡¡داریم ؟اونم هرچی  فک میکنم یادم نمیاد ،هرا میزنم لیوان رو کی گذاشته رو میز ؟؟؟کسی تحویلم نگرف ...

حالا دیگ ندوم به من ادمین این جام یا غزرو خان

پ.ن علیخانی برادر من  چی چی مرضیه گرفتی امسال دست از سر این بچ ها بر نمیداری؟؟حیف حسش نیس وگرنه میومدم دم استودیو میشستم بسط تا بیای بیرون ی چک بزنمو برم

و اینک علیخانی با جوانان ما چ کردی؟این بود ارمان های ما؟؟خواننده تیتراژ ماه عسل بهنام بانی:||||ب قول زهرا شاید توبه کرده:))

من خواننده تیتراژ اخرو نمیشناختم تا خاهرم گف این عزیزانم از موفقان حوزه مبتذل خانی هستن دیگ حس کردم ما چیزی برا باخت نداریم

جهان سوم جای همیناس دیگ...خدا وکیلی فاز طرفداراشونو درک نمیکنم:|||فقط اون جاش ک میگن برا خدا میخونیم:))خدا من معذرت:))ی زمانی خاننده های این مدلی استغفرالله... چرا ک نه کی بهتر از اینا مردمو بذارن سر کار ،مگ همون اشغال نجس تتلو نبود ی سال قبل شد سلطان دل مسعولین حرم :)اخ اخ اخ ک چقد شما...اخ اخ اخ اخ ....

این رو دلم بود باید میگفتم:)علیخانی نکته دیگ ب مسعولین میگفتی حقوق های اصلیشوتو بدن ن حقوق های مجازی:)*مثلا وزیر ارتباط ماهی ده تومن در امد داره:))باشع باشع باشعه ما خر ما نفهم ما اسب ابی،شما هم نوابغان 2018میلادی جان من اگ این ماه خرجیشون نرسید کمپین را بندازید بیایم کمک:)

دکتر علی عسگری دست ب جیب شد اگ این ماه پولش نرسید بگید من بهش کمک مالی کنم...

خب دست از سر علیخانی بر دارم :)فقط انقد دکتر فلانو مسعول محترمو فلان نکن از من گفتن از توم ندیدنو نشنیدن:)))

پ.ن ی روزی ادمین سایت اپلای ابرود میگ دادا بیا این ویزات اینم از اکسپت شدن مدارکت اینم فول فاند دیگ نیا این جا:)

کدومخلی مث من ساعتا اون جاس:|||پریشب پنج صب تا دم دمای شیش ونیم صب اون جا پرسه میزدم خدا شاهده تا لحظه ایی ک بیدار شدم خاب اسکالر شیپ و فیلو شیپو اواردو فول فاند فاند دستیار ان اموزشی پژوهشی فقط این لغات تو خابم بودن ...:||ی حالت اشفته...

عاشق اون تایپیک هایم سر شریفو تهران جنگ میشه:))

بعد بیدار ک شدم عوض اینک بگم دینی چی میگ امروز؟؟رفتم ب خاهرم میگم اگ من فقط اسکالر شیپ چن ماهه بگیرم چ خاعکی بریزم:||مرسی از خاهر ک نگاهم کردو گف ...فلن خاعک کنکورتو بگیر:)و نگم موقه خاب ب این فک میکردم کاش بتونم ra,taرو بگیرم هر دوش:||چون هم تدرس عشقه و هم کار کردن رو پروژه:))

چن روزپیش داشتم تستای انتگرالو شاد و خوش حال و خندان قدر دنیامو میدونم دست میزنم من پا میکوبم من:|معلومه رد دادم میدونم...اره داشتم ب عرض میرساندم یکی پس از دیگری ب راحتی هلو خوردنو اب خوردنو جوج خوردنو ذرت و دلبران دیگر ک ناگاه ی سوال اومد ب ذهن مبارکم قبلشم میگفتم خداروشکر گیر نمیدم ب سوالا:|بله بنده ساعتا در جستجوی جواب سوالم بود در منابع ریاضی یونی خاهر ک ب جای حل سوال ،سوالمان از یکی ب چند تا ارتقا پیدا کرد:||زنده باد پریسا

کاش کنکور تو نبودی من اخرش ب ی کشفی میرسدم مرده شورتو ببرن....چون بعدش وقتی دیدم این همه وقتم رف پی سوالم دپرس شدم در صورتی ک بقول خاهر تا حالا از این زاویه ب انتگرال نگاه نکردم و من عوض روحیه خوب برا حل سوالم نابود شدم...و لی تو مرده شور تر از اینی هستی ک فک کنی من عوض میشم و میشم ربات:)پریسا با سوالاتش عشق میکنه حتی اگ جوابشو بلد نباشع:)

هدف جان عزیزم عشقم دیگر تاب ندارم دارم خل میشم:)

ببخشید بسیار پراکنده شد ولی ذهنم این روزا ب اشفتگی این پسته:)

از ادمین غزرو خانم تشکر میکنیم:)

خاستم دوباره دی اکتیوش کنگفتم چ فایده دوباره غزرو خان میاد بازش میکنه وبو:)






نظرات 2 + ارسال نظر
عجیبک پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 03:10 http://ajibak.blog.ir

این آشفتگیتو درک میکنم
ولی ببین یه چیزی الان تو این شرایط اکثریت حال تورو دارن. کسی میبره که خودش رو جمع و جور کنه. و تو قراره ببری پس جمع و جور شو.
بعد کنکور به اندازه کافی وقت داری که درمورد اپلای کردن سرچ کنی پس الان ول کن اینارو. فعلا هدف تو شریفه. بخون که بیاری. من میدونم میاری!
الان چیز زیادی تا کنکور نمونده. از خودت که آزمون میگیری؟؟ کنکورارو میگم. یه وقت سهل انگاری نکنیا. باید قبول شی شریف. باید رتبه ت عالی شه!
ذهنت رو مرتب کن و خیلی منطقی بشین پای کتابا

خودت میفهمی چی میگم...
ولی واقن سخته و‌سخته وسخته حالا ن پروسه کنکور حسرت این دوسال و ماجرا های دیگ ،خدا کمکم کنه الهی...
واقعیتش هنوز نزدم:|
برنامم ریخت بهم مرورم و مطالب جدیدم همه چی قاطی پاتی شد ...ولی از جمعه هر روز میزنم دیگ...ببینم این مرور تموم میشه ،البت تقصیر خودم بود ی چن روز نخوندم بعد ی چن روزمریض شدم و دیگ...خودت ک شرایط سینوسی این روز هارو‌میدونی عجیبک...ولی از جمعه میگیرم قطعا نگرفتم خیلی خر م لیاقتم شلغم اباده دیگه...:|
جمعه یک تیر اخرین ازمون جامع سنجشه ک ب شدت نمی دونم‌چی:|

بهار پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 12:16

دلم برای حرف زدن باهات تنگههههههه :((((


۸تیر میز نگم انقد حرف بزن تا بترکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد