باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

غروب گ ردی با حال بد:))

من ی عدد کنکوری:))

وقتی ب ماه های اخر نز دیک میشیم...

زهرا میگ خیر سرت ادعای شریف داری ،چرا؟؟حالا خوبه خودشم ی تخته از من کمتر داره...

این قابل پخششو گذاشتم،ی ژست های دیگ هم:))

ملت با تعجب نگا میکرد ن ما رو‌ دیگ روشون وا شد...


نظرات 7 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 22:09 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی...باور بانو
موفق باشید عزیز جان م

سلامت باشی...
باران عزیز...تشکرات:))

نرگس یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 23:57

چقد درازی باور...:))
ناراحت نشی حقیقته واقن...
فک کنم از دختران محدود منقرض عستی ک مانتو بلند‌هنوز میپوشن.چن تا از پستاتو خوندم برام شخصیت جالبی داری...
فضولی نباشه،همیشه انقد ساده ینی :ارایش اینا تو نمیکنی؟
واقن دختری:))؟
یکم از این تفکراتت بگو تو ج.اب کامنتم...

ن چرا ناراحت شم ذوقم میکنم ب قول خودت حقیقته...
:))چرامنقرض:))عموما با بلند بیشتر حال میکنم ..
اره سادم بیش از اون چی ک فک کنی،روهم حساب کنی بخام کش بدم ۵مین طول میکشه حاضر شم...
تا حالا اصن ارایش نکردم و نخاهم کر د خوشم نمیاد اون همه مواد شیمیایی بزنم ب صورتم،و من تنبل تر و خسته تر از انم ...من تا حالا ضد افتابم نزدم اینو بذار پای تنبلی:))جدیدا میخام بزنم چون میگن عوارض داره نزدنش...
تفمر خاصی ندارم ،طرفدار ساده بودنم،برا خودم زندگی میکنم...تیپم عموما ساده و اسپرت...
دیگ نمبدومم چی بگم:))

نرگس دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 00:04

جالب بود برام...
از اونایی ک سرشون تو کتابه دیگه...
لابد تا حالا کفش پاشنم بلند نپوشیدی،عروسیا چیکار میکنی...
ببخشید واقن برام جذاب شدی

شاید این جوری بشه گف...
۸۰درصد عروسی هام نمیرم ،ن تا حالا نپوشیدم حتی ی بار،همیشه اسپرت از وقتی ک یادمه،باهاشون تعادل ندارم حتی یک بار حتی کفش عروسکی دخترونه هم ندارم،همش اسپر ت،میرم مهمونی با اسپرت...
ی صندل تقریبا اسپرت دا رم ک نابود شده دیگ چون دیگ این مدلی تولید نشده و نخاهد شد اون ۲۰درصد همونو میپوشم...
ن بپرس ،راحت باش

نرگس دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 00:09

نگو عروسیم بدون ارایش باو ر؟؟؟ک باورش سخته برام...
لابد ابرو هام :))لابد سیبیل هام:))
چقد برام جذاب شدی دختر واقن تکی ها:))

چرا دقیقا بدون ی صدم درصد :))دیگ حقیقت تلخه:)))
اره ابروهام همونه:))ایوای با این کامنت خندیدم...سیبیل:))ن گس جان ، سکته نکنی،بعد کنکو ر۹۵تازه رفتم بر داشتم:))سکته نکن خیلی معلوم نبودن ،بودن ن زیاد منم چون وقت نداشتم دست نزدم،الانم دو ماه ی بار ب زور میرم،قیافم ترسناک میشه...امروزم با سیبیل نصفه نیمه...
ببخش نرگس دیگ ،اگ موجبات تعجبتو فراهم کردم:))

نرگس دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 00:16

واااایییی باور من دیگ حرفی ندارم...برم بخابم...
عجیییییب،الان میفهمم پستات چرا نفهمیدم...وووااایییی تو دغداه ۹۹درصددختر هارو نداری واقن...
همون شریف فک کنم...
خوش حال شدم از اشناییت...ب خوندنت ادامه میدم عجیییب...من عحیب صدات میزنم دیگ:))
شب بخیر عجیب

خندم گرف:)))
حق میدم بهت درکم سخته:))اره بخاب ،ک یادت بره،
ممننونم نرگس...
اسم خوبی برام گذاشتی...
شبت بخیر

نرگس دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 16:52

عجیییب ساعت هم دست راست:))

:))
حالا اشنا میشی:))

من، منم سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 03:20

من سه روزه دارم بهت میل می زنم پریسا، فرداش میام می بینم ارور داده و سند نشده برات :( فکر کنم آیدیم مشکل پیدا کرده
تو چرا هیچ خبری از خودت نمیدی؟ هنوز همدانی؟ چیکار می کنی؟ خوش می گذره آیا؟

سلام،والا دروغ چرا گفتم بازم غیب شده، دیگ برا همین:))،
اره کما کان این جام ،بد نیس ،دیگ الان ب خاطر کنکور واشنگتن هم برم خوش نمیگذره
تو چی اوضا خوبه؟
*خو از این ب بعدچ کنیم ،این گزارش های مهم و دندان شکنو چ جوری رد کنیم:))؟؟
**دختر من برنامه هام ریخته بهم ،میریزم بعد و ساعت متوجه میشمعملی نمیشه،گند زده ب ساعت‌مطاله ام دارم روانی میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد