باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

از این جا رخت و لباس رفتن پوشیده بودم الانم بر تنمه ،اما ی نفر خاس ک بمونم اولش گفتم نه اما دلیلشو ک گف ،دیگ سکوت کردم ...

ی چیزایی هس ی چیزایی نی...

من هستم تو نیسیتی تو هستی من نیستم...

چرا تقاطع نداریم؟


نظرات 2 + ارسال نظر
آرام:) جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 11:38

بمونیااا

قرار شده همه رو لوله کنیم کجاااا میخوای برای؟؟

:((
من هرجا برم تورو هم میبرم شک نکن مگ تو نخای
یادمه قراره لوله کنیم ارام:))

آرام:) جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 14:54

من که از خدامه ،،،، من از خدامه بکشم نارتو ای وای ببخشید یه لحظه رفتم تو فاز اهنگ

بزن قدش

نازنین ناز کن خودتو واس من ناز نکن:))من همین ی تکه رو بلدم:))اینم جونی جونمممم
پ میریمممم....بزن لایکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد