باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی
باور هایی از جنس تو

باور هایی از جنس تو

و تو پایان ویرانی منی

شرمندگی من تمومی نداره،از لطف دوستانیک کامنت دادم ب شدت ممنونم ...

من باختم...

و شریف ب گورستان ارزوهایم رف..‌شریف خدافظ رویای من ،خدافظ برج ابن سینا خدافظ تالار کهربا خدافظ اردوی سلام شریفی خدافظ دکتر ملاعک  خدافظ دکتر شهشانی خدافظ خدافظ حدافظ...

دوستون دارم معذرت میخام شرمنده همتون قلب من اروم بگیر دیگ ،دیگ شریفی نیس ک استرسشو بکشی دیگ شریف رف ،حالا من ماندمو بی ارزو دراین دنیا..

شریف چقد دعا کردم ک ازادی برایم اسارت نشود ؟حالا دیگ باید حواسم باش ه حتی تصادفی از خیابانت رد نشم اگر شده تهران را دور بزنم ب ازادی نرسم...دیگر ...خدافظ سر در ابی نوستالژیک من...خدافظ...

دیشب شرمندگی مقابل کلی ادم اونی ک حالم خراب شد دوست بابام اقای فیزیک اقای دیف ۱۲شب رفتن ب رستوران با زیر شلوارلی از اتفاقی ک نصف شب افتاد ...شاید ی روز نوشتم اما الان حالم اصن خوب نیس...

شریف باختم .

خدافظ شریف شریففف من لیاقت تورو نداشتم...شریف کاش نمیومدی کاش وقتی دیدی لیاقت ندارم نمیومدی...

کامنت هام از شرمندگی نمی تونم جواب بدم...

پریسا لعنت بهت لعنت بهت مرده شور استعداد و توانایی رو ببرن ک ب وقتش ب کار نیاد مرده شورتو ببرن ضعیف ترسوبدبخت س سال ب پات نشستم ک ثابت کنم من ترسو نیستم ولی تو ترسو و اشغال ت  از اینی...حیف عمر حیف سلامتیم کثااااففتتتت متنفرم ازت حیف سلامتیم اشغاااللللل حیف استعدادی ک تو ب باد دادیش عوضضیییییی

حیف این خونواده او دوتا دبیر  حیف اقای دیف ک دیشب حیف اقای فیزیک  ک ب همه زنگید ،مسلسلی زنگ میزد تابتونه با من ...ک دیشب حیف اقا امجد ک دیشب...کثافففتتتت حیف پدری ک امروز ب خاطر تو حالش بد شد...کثاااافتتتتتت تو لیاقت نداری ...

حالا باید بری همون یونی ک طرف سوادش یک دهم نیس بدبخت اشغال خلایق هر چ لایق...اشغااااااللللللللللللللللللللل خدا قسمت میدم مث دیشباگ ی ثانیه دیگ قلبم نمیزد تموم کارمو تموم کن خدا نمیکشم ب خدا نمیکشم بابا نمی تونم خداااااا حیف این اکسیژن اشغاااللللللللللللل حیف اون سوادت اشغاللل کجاس کوشش؟؟کو پریسا ؟سوادت کو؟مرده شور تو ببرن بمیر بمیر بمیر

دیگ برو بدرک

خاعک بر سرت ک از خجالت نمی تونی تو چش کسی نیگا کنی خاک بر سرت خاک بر سرت کثافت خاعک ک اقای دیف از حوزه نیومدی بیرون امادس ،با شور و‌ذوق میگ با خبرای خوب تو بی غیرت میگی نه و ...و تو سکوتت غرق میشی حیف  اون ک دیشب اصرار من فردا پنج صب بیام خاعک بر سرت حیف اقای فیزیک دیر وقت ...

حیف اون دبیرا ک ب چ شاگرد ضعیف و احمق ی دل خوشن خاعک بر سر بی وجودت

ترسوووووووووووووو بی غیرت بی شرف ...






نظرات 7 + ارسال نظر
parisa پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 20:08 http://parisa77.blog.ir

پریسا
با تک تک کلمه هات اشک ریختم...!انگاری که جمله هات مال منم بود!تراژدی کنکور منو تو خیلی خیلی شبیه به همه...!
منم استادی داشتم که وقتی فهمید حالم خوب نیست علاوه بر اینکه خودش ساعتها باهام حرف زد حتی روانشناسم آورد خونمون که من حالم خوب بشه اما من...!خیلیا هست که دیگه تا آخر عمرم نمیتونم نگاشون کنم...!
نمیدونم چی بگم...!
میگذره!هرچند تلخ و غمگین...!
ولی تو فرصت رسیدن دوباره به هدفتو داری، ان شا الله ارشد،دکترا...
برادر منم کنکور ریاضی داشت امروز ...
و امروز دقیقا برای تو و برادرم به یک اندازه دعا کردم...
برای بهتر شدن حالت دعا میکنم....
خدا حواسش هست!به من به تو...مطمئنم...!

اخ پریسا توم نه دیگ لعنتی تو دیگ نه
از ساعت ۱۲:۱۰امروز من مردم برا ابدیت تبدیل شدم ب ی ادم ...هیچی نمی تونم بخورم مث جسد افتادم...
کاش شبیه ب هم نمیشدپریسا ،کاش پریسا جوری دیگ ایی بود کاش و کاش پریسا وقتی ب ده سال دیگ م فک می کنم بدنم میلرزه من چیکار کردم پریسا کشتمش ارزومو من قاتلم من ی اشغالم ارزوم ارزوم ارزوم...
کاش همون ۹۵میرفتم کاش نمیموندم کاش بیشتر از این شخصیت لجنمو رو نمی کردم ...حالا همان هایی ک ۹۵میتوانستم برم امسالم نمیارم...دارم دق می کنم پریسا دارم دق میکنم ...
من ب کنکور نباختم من ب خود لجنم باختم ،کنکور امروز ،سخت نب.د ک من از پسش بر نیام ولی من لجن انقد بی ارادم انقد ضعیفم اگ مرورم اگ مرورم ،لعنت ب من کمال گرا اشغال...
پریسا امیدوارم تو فردا بهتر باشی و برادرت هم موفق باشع و ب ارزوش برسه..برات دعا می کنم
ممنون ک ب یادم بودی ولی من لیاقت ندارم
امان از اون دبیرا ،کاش نبودن کاش من لیاقت اونارو هم ندارم

شتیک جمعه 8 تیر 1397 ساعت 00:05 http://stike.blogsky.com

برای ناراحتی ِ شما بسیار غمگین هستم باور ِ عزیز...
بهترین گل ها تقدیم به شما
با احترام ِ بیکران

مرسی از لطفتون
حالم فراتر از کلمه هایی ک تایپ کردم بده
تقدیر بدیو رقم زدم

عجیبک جمعه 8 تیر 1397 ساعت 01:05 http://Madbarg.blog.ir

وااای عزیز دلم:(((
هیچی ندارم بگم و تو این حال هم چیزی نیست واسه دلداری. منم یه زمان همه چیزمو باختم. هیچ چیزی برام نموند. اینکه بهت بگم امیدتو از دست نده میدونم که خیلی جمله ی مسخره ایه برات چون الان معنی امید رو درک نمیکنی. حس مگی که به وجودت رخنه کرده رو درک میکنم. اینکه نمیتونی غذا بخوری حرف نمیزنی... نمیدونم چی بگم. ولی تمام تلاشت رو کردی. مگه نه؟ با این وضعیت کنکور قبول شدن کار سختیه. خیلی سخت خیلی سخت. هیچ راهنمایی ندارم که بهت بکنم. هیچی... ولی میدونم راه درست رو پیدا میکنی...
و البته یه موضوع دیگه. برای انتخاب رشته تموم رشته های شریف رو بزن. همشون رو. حتی اون رشته ای که ازش متنفری. ولی همه ی رشته هارو بزن. حتما این کارو بکن.

چی بگم عجیبک...
من انقد گند زدم ،رشته های پایین شریفم نمیارم دیگ ن شریف اصن تهران نمیارم...بد باختم لعنت ب من چرا نمیمیرم خدا
ن عجیبک تلاشمو نکردم لحظه های عاغر خراب کردم اگ بدونی چ دردی وجودمو گرفت فقط خدا خودش میدونه

parisa جمعه 8 تیر 1397 ساعت 21:45 http://parisa77.blog.ir

پریسا داداش من مثل تو عشق شریفه!
البته کنکورشو اونقدرا خوب نداده که شریف قبول شه،اصلا تهرانم نمیاره... ولی میگه میخوام وایسم پشت کنکور...منم هرچی بهش میگم برو! منو ببین عبرت بگیر میگه نه :دی خلاصه پشت کنکور نبوده نمیدونه چقدر سخته!
درضمن پریسا تو خیلی شخصیت محکم و ثابتی داری،درمورد خودت اینجور نگو تو دختر فوق العاده ای هستی...
پریسا کنکور اینجا حقو به حقدار نمیرسونه!

میدونی پشت موندن ک سخته ولی ارزوتو زندگی نکردن جهنمه مخصوصا اگ خودت مقصر باشی
نمی دونم ،نمیشه ب داداشت بگی برو یا...خودش باید ب این نتیج برسه ک میتونه غیر هدفش یا...
امیدوارم بهترین تصمیمو بگیره و نمی دونم خدا کنه امسال برسه...

احسان شنبه 23 تیر 1397 ساعت 17:47

+تا حدی می خوندم وبتو
این همه اصرار روی شریف رو متوجه نمیشم.
من خودم دانشجوی ارشد دانشگاه تهرانم
شریفیا با پای خودشون فرار می کنن میان اینجا
نمیگم اینجا خوبه یا اونجا یا هر چی
تو همه جا هم استاد با سواد پیدا میشه، 100 البته هم استاد بی سواد بیشتر ریخته

+کلا این مسایل به برداشت هر فرد بستگی داره
و اینو هم میگم بهتره زیاد روی برداشت و شنیده های دیگران زیاد مانور ندی و خودت اونو تجربه کنی

اره در باره تهران و شریف نظریه های متفاوتی هس
من پارسال ک رفتم یونی تهران مخالف خخ داش شریف از اون طرفم برا تهران همینه ،ب قول شما بستگی ب هر فرد داره و‌مهم ترروحیه...
ولی واقعیت حرفم شریف نیس من با خودمو روحیاتم به مشکل برخوردم این بیشتر داره اذیتم میکنه تا اینک شریف بی شریف ...
من پارسال تهرانم زدم ولی خب خوردیم ب خرابکاری سنجش ...
استاد بیسوادم ک واقن موافقم..خب همینایی ک با سهمیه مفت مفت میان دانشگاه مسلما مفت مفت هم عضو هیعت علمی هم میشن...استادای مفت و بیسواد همین دانشجو های امروز ن ک با سهمیه جای امثال منو گرفتن

احسان یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 00:31

ببین اذیت نکن خودتو
می دونم و قبول دارم کنکور کارشناسی خیلی خیلی سخته
با یک عالمه داوطلب
حالا ریاضی باز خوبه، تجربی و رویای دکتر شدن که همه رو گرفته
ولی میگم عمرتو تلف نکن
یعنی اینکه کجا بخونی، آرم دانشگاهت چی باشه، نشون دهنده ی شخصیت یا روحیات آدم نیست واقعا
رتبه 1 کنکور ریاضی سال 91، که رفت برق شریفِ، ریاضی 1 رو افتاد!
یا از یه دید دیگه،یه عده آدمای نفهم که فقط بلدن خوب حفظ کنن یا خوب تست بزنن، پا شدن اومدن دانشگاه اسم و رسم دار، آخرشم بزور واحدا رو پاس می کنن و 5 ساله بزور تموم می کنن،توی دانشگاه هم هزار و یک جور حاشیه برا خودشون درست می کنن
+یا یه عده دیگه به هر دلیلی تو کنکور خوب نبودن و رفتن دانشگاه های کم اسم و رسم دار، ولی اینقدر کارشون خوبه، اهداف داشتن، که دانشگاه محدودشون نکرده، یا معدل عالی آوردن مقاله دادن رفتن خارج یا کنکور ارشد تک رقمی آوردن و یک عالمه کارای فعالیت های مفید دیگه تو دانشگاه انجام دادن و مهارت بدست آوردن
+کلا منظورم اینه که، اسم دانشگاه لزوما شخصیت ماها رو تعیین نمی کنه،
چرا ارزشمندیمون رو بزاریم به پای اینکه رتبمون چند شده؟
روحیه و شخصیت هرکی فرق می کنه و توی کنکور هیچ کدوم اینا لحاظ نمیشه. مثلا یکی که خوب حفط می کنه رتبش خوب میشه و برعکس. بحث سهمیه هم که بماند.

+حتما برو دانشگاه و این مرحله رو بگذرون
نمی خوام برداشت خودمو تحمیل کنم به کسی و برداشت من روی اون فرد ناخودآگاه تاثیربزاره. مثلا من بگم دانشگاه بده، امکان داره اون فرد اینو به خودش تلقین کنه و کلا دیدش منفی بشه به دانشگاه و با زجر دانشگاه بره، ولی می تونم بگم بهت که بعد رفتن به دانشگاه تصوراتت عوض میشه.
نمی گم تصوراتت به چه سمت و سویی میره، ولی مطمئنا عوض میشه. خودت باید درگیر بشی باهاش. ولی حتما باید این دانشگاه رفتنو تجربه کنی، یه سری مراحل رو رد کنی، بعدش دیدت خیلی بازتر میشه، اون موقع هستش که تصمیم منطقی تری می تونی بگیری.

+کلا یه توصیه هم می کنم. حالا تو دانشگاه به درد می خوره. زیاد به حرفایی که زده میشه توجه نکن. آی این استاد میندازه، آی این عوضیه، آی دانشگاه فلانه، بهمانه.
همه دارن برداشتشون رو میگن، که معلوم نیست پشتش چی بوده که به همچین نتیجه ای رسیدن.
یا اینکه کلا چسناله می کنن، که به شدت زیاد هم هست.
همه اینا رو به صورت پیشفرض قبول کن که هستن و آگاهانه از کنارشون رد شو.
+برای دانشگاهت، بعد لیسانس، اینکه چه کارایی می خوای بکنی حین تحصیل، می خوای بری بمونی، کلا برنامه داشته باش.
چون اکثرا 2 ترم اول رو ملت توی سردرگمی هستن و معدل توی سال اول اگه بالا باشه خیلی کار آدمو برا ترمای بعد راحتر می کنه. اگه پایین بیاد، بالا بردنش خیلی سخت میشه.

+یه سری تجربیات کلی بود. شاید به دردت بخوره. نمی دونم اصلا میری دانشگاه یا نه.
ولی بازم میگم بهت اینا برداشت منه و شاید زیاد درست نباشه.
+طولانی شد!

ممنونم کلی خخخخیلییی زیاد ک وقت گذاشتید:))
کنکورکارشناسی جدا از بحث داوطلبش این بی عدالتی هاس سهمیه ،بومی گزینه ایی و سهمیه های مختلف دیگ مث هیعت علمی و امسالم لو رفتن سوالا و یا حتی خرید صندلی ...اصن شورشو دراوردن دیگ این خراب شده ب هیچی رحم نمیکنه پارسال چن نفر شبی ب من رد شدن فقط ب خاطر سهمیه خدا داند ...نمی دونم فقط ب شدت خستم از اینک نمیذارن شایسته سالاری باشه تا...
ولی حرفای شما درباره دانشگاهو ب شدت قبول دارم منم نمیگم الزاما همه اینایی ک تاپ خوندن یونی هاشون الزاما موفقن و برعکسش نمونش صاحب سایت دی جی کالا...از اون‌ورم کلی ادم دورو برمه از یونی های خوب ک ب هیچ نرسیدن من بیشتر معتقدم تلاش خود ادم ملاک اول و اخره و دانشگاه کاتالیزگره...
ولی خب همیشه دوس داشتم شریف باشم‌چون واقعیت من تلاشو دارم و دوس داشتم تو ی محیط این شکلی باشم...ولی خب نشد..
درباره دانشگان رفتنم هیچی معلوم نی این از سال بعد ک کثافتا میگن سهمیه مفت خور هارو سال بعد بیشترم میش دیگ نمی دونم چرا عملا نمیگن بقیه ایی ک تمام سهمیه شون تلاش خودشونو تشریف نیارن...
منتظرم‌نتایجم‌نمی دونم امسالم ...پارسال ۹تا سهمیه امسال ۲۲تا سهمیه ...نمی دونم خیلی همه چی مبهمه واقن دارم دق می کنم ک دوباره سهمیه نذاره من برسم....خیلی سختهه خیلی بده با عمرمون زندگی مون بازی میکننن ،طرف با دوبرابر رتبه من صرفا چون کرجی بود امتیاز تهرانو‌داش مهندسی شیمی تهران رف و من نه...
دیگ بقیه کاراصندلی خریدنا ها و بقیش بماند...خب همینام ک از پس ی درس تو یونی برم نمیان...
تجربی ها انصافا ی بخشش سیاهی لشکرع بقیشونم درصد زیادشون توهم رشته تاپ دارن ...
منم معتقدم رتبه ی عدد حالا چن رقم هم باشه از یک تا nهرگز ملاکی برا نشان دهنده هوش و‌استعداد نیس بناب هزار دلیل مهم ترینش اینه کنکور اصن معیاری استاندارد نیس...اصن...همون حرف خودتون من دوستای خودم یکیشون نابغه ریاضی بود متاسفانه گند زد ب کنکور یکی دیگمونم ب زور تو تیزهوشان دووم اورد ولی با خر خانی کنکور بهتر از نابغمون شد جوری ک هیشکی باورش نمیکرد...کنکور پدیده عجیبه از ناعدالتیش تا.‌‌..
بازم مچکر ک‌وقت گذاشتید؛+)

احسان یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 01:23

+خواهش می کنم
دقیقا همین طوره
کاملا موافقم

+موفق باشید

:))ممنونم...
امیدوارم واقن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد